Skip to main content

Ik ben bang dat ik imamd leuk vind.

• May 27, 2025
  • 1 reactie
  • 36 Bekeken

Hoi,

ik ben een meisje van 13 jaar en ik twijfel of ik iemand leuk vind of niet.

Het gaat over een vriend van me en ik twijfel of ik hem leuk vind. Ik denk de hele dag aan hem maar ik weet niet of ik hem als meer dan een vriend zie. Een ander probleem is dat de hele klas dit hele jaar al roept dat we elkaar leuk vinden terwijl ik hier mijn twijfels over heb. Al mijn vriendinnen roepen het ook.

Een ander probleem is dat ik nog nooit iemand echt leuk heb gevonden. En ik dus niet weet of het gewoon vriendschap wat ik voor hem voel of dat ik hem leuk vind.

Kan iemand please helpen 🙏🏻

1 reactie

dreamy-d2
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • May 27, 2025

Hoihoi!

Dat je al de hele dag aan iemand denkt zegt al wel veel. toch is dat niet alles wat je hebt als je verliefd bent. Heb je toevallig dat je je vrolijk voelt als je bij diegene in de buurt bent? Of dat je zin hebt om diegene te zien? Misschien bloos je wel als je tegen hem praat of bloos je als mensen zeggen dat jullie elkaar leuk vinden? Zal je het leuk vinden als hij jou ook leuk vind? Kijk je vaak naar hem als hij in de buurt is? Blijf je iets te lang kijken als je met hem praat? Het kunnen allemaal tekens zijn van verliefdheid, daarnaast is het jou taak om uit te zoeken of je wel of niet meer dan vriendschap voor hem voelt. Als je op de meeste vragen al ja zegt dan kan het zeker zo zijn dat je hem leuk vind! Succes met het uitzoeken!

Groetjes!