Skip to main content

Ik ben bang dat een leraar een van me vriendinnen leuk vindt

• October 15, 2025
  • 3 reacties
  • 90 Bekeken

anoniempje_0355
Forum|alt.badge.img+2

Hiii!!, Uhm ik heb dus zegmr een nieuwe vriendin gemaakt op me nieuwe school. En we hebben vaak les van deze leraar. Hij raakt vaak onze handen of armen aan om ff te helpen, mr hij raakt mijn vriendin best veel aan en dat vindt ik best raar. Hij fluistert in haar oor en doet dingen waar ik letterlijk bij sta. Hij is best oud mr k denk eind 50 dus niet te oud. Mr hij is best weird bezig omdat wij de enige meiden zijn op die dag. ( We hebben 6 meiden in een klas van 17 ) 

3 reacties

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+6

Je kan met je vriendin gaan en samen naar je mentor/andere docent/vertrouwenspersoon gaan als jullie dat willen.

Veel succes!

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 15, 2025

Het is niet oké als een leraar je of je vriendin zo vaak aanraakt of dingen fluistert, vooral als je je er ongemakkelijk bij voelt. Het kan best lastig zijn om dit soort dingen te melden, maar als je je er echt niet goed bij voelt, zou het goed zijn om er met een volwassene over te praten, zoals een mentor of een ouder. Misschien kun je dit samen met je vriendin doen, zodat je niet het gevoel hebt dat je er alleen voor staat. 

xx liefs Wolf 🐺

Meris
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • October 17, 2025

O gadver, dit klinkt echt niet oke.

Ik zou het er met je vriendin bespreken, misschien heeft ze het niet eens door!

Ik zou het ook met je mentor bespreken, maar ik snap ook dat je je hier ongemakkelijk bij voelt. 

Ik wens je veel succes!

Liefs Misty