Skip to main content

Ik ben zelf een jongen (14) en heb nu al wel over een jaar een crush op deze jongen (14) in mijn klas/vriendengroep. Ik ben nog niet uit de kast gekomen en plan daar ook niet op. Ik wil graag aan hem vragen of hij mij ook leuk vind of iets in die richting. We spreken nooit alleen af maar we zijn wel redelijk “close” met elkaar. Ik wil het niet ongemakkelijk maken, ook ben ik bang dat hij het zou doorvertellen omdat het wel zo’n type vriendengroep is. Zover ik weet is hij hetro. Hebben jullie tips voor gesprek te starten, of ander advies?

Kijk hem is een keer diep in de ogen. Als hij dan gaat blozen ofz. Kan je het vragen. En kijk ook of die hier voor als is een keer een vriendin heeft gehad of niet.  En ga het er met hem over meisjes hebben kijken hoe die reageert. 

 

 

Veder heb ik ook geen tips ben namelijk ook nog niet uit de kast.

 

Groeten, bas


Als ik jou was zou ik eerst gwn uit de kast komen ik weet niet of er een reden is dat je dit niet doet maar een tip daarvoor is (dit dee ik ook) kom eerst uit bij iemand waarvan je weet dat ze accepteren daarna bij fam en als zij niet accepteren kan je slapen bij die andere 

 

ook zou ik er echt proberen achter te komen of hij niet gay is als je het niet zeker weet kan je het ding van @Ikheetrepelsteeltje doen. 
 

Als je vrienden je niet accepteren moet je ze dumpen en betere vrienden zoeken


Hoi @Anonymous8526470 ,

lastige situatie is dit (ik heb precies hetzelfde). JIj bent gay en er is dus van vriendschap naar verliefdheid gegaan. Je weet alleen niet of hij gay/bi is. Het lijkt het me slim om met met die vriend te praten over homoseksualiteit. Dat jij dat soort gevoelens soms hebt, dat laat meteen zien dat je hem vertrouwd. Miscchien vertelt hij dan ook er iets over, maar misschien ook helemaal niks. Je vriend gelijk maar op het dak vallen met de mededeling dat je verliefd op hem bent is niet aan te bevelen. Laat het hem wel eerst bezinken dat je homo bent . Als dat gevoel er na een aantal weken nog steeds is zou je het kunnen zeggeen tegen hem. Moet je wel weten dat hij goed reageert, want het kan wel voor ongemak zorgen. Als jij verliefd op hem bent en hij niet op jou. 

Jullie voelden zich tot elkaar aangetrokken en zijn vrienden geworden. Dat kan zijn dat jullie instinctief iets voelden bij elkaar dat jullie aantrok. Dat kunnen best latente homoseksuele gevoelens zijn. Maar dat hoeft natuurlijk ook niet zo te zijn..  Veel sterkte en geluk gewenst in de liefde!

Groetjes van mij


Ik denk inderdaad dat het handiger is als mensen eerst weten dat je homoseksueel bent en dan later pas laten merken dat je hem leuk vind, anders is het en onverwachts voor hem dat je EN uit de kast komt EN laat merken dat je hem leuk vind. 


Hoi hoi!

 

Als je hem een keer lang aankijkt, en dan verschijnsels vertoont dat hij je misschien ook leuk vind, zou ik het gewoon vragen. Wat zijn pronounce zijn bijvoorbeeld, en dan welke seksualiteit hij heeft. Ik zou dit doen wanneer jullie alleen zijn.

Jammer dat je niet uit de kast wilt komen, die zou wel wat schelen. Ik snap helemaal dat dit heel lastig is om te doen hoor!

Maak hem duidelijk dat je hem misschien leuk vind, want als je dat niet doet, heb je geen schijn van kans, geloof mij maar!

Ik hoop dat ik je hier mee had kunnen helpen!


Wou even zeggen, bedankt voor alle reacties ze helpen heel erg. Ik probeer nu een beetje me gevoelens te “controleren”. Na de vakantie wil ik wss oprecht stappen nemen en in ieder geval uitkomen naar sommige mensen. 


Als ik jou was zou ik eerst uit de kast komen. Wie weet heeft hij dezelfde gevoelens voor jou, en spreekt hij je misschien sneller aan omdat hij wellicht eerst ook niet zeker wist of je homoseksueel bent. 


Hoi @KaasIsLekker123 

Deze topic is nogal oud.

Ik weet niet of @Anonymous8526470 dit nog leest.

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 


Reageer