Vraag

Ik ben 15 en wil een vriendje hoe doe ik dat?

  • 30 October 2022
  • 8 reacties
  • 198 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Ja dat dus hoe krijg ik een vriendje die goed voor me is stopt als ik stop zeg en meer als jij zo een jongen bent kan je me vragen stellen <3


8 reacties

Badge

Volgens mij zijn er niet echt zoveel jongens in het begin van een relatie of als hij je leuk. Vind wel maar langer na die relatie gaat hij zich steeds naar zichzelf gedragen. Als er zoon jongen bestaat als je ontschijft heb je wel veel geluk. En ik als jonge weet dat zelf ook zo is het wel 

Badge +1

ik ben zon jongen hoor, maar ik wil vooral vragen op wat voor soort jongens je valt en welke eigenschappen ze nog meer moeten hebben

Reputatie 2
Badge +1

ik ben zon jongen hoor, maar ik wil vooral vragen op wat voor soort jongens je valt en welke eigenschappen ze nog meer moeten hebben

ik denk lief en aardig en niet jaloers op men vriendinnen (men ex)

Reputatie 2
Badge

ben een jongen 15 t komt gewoon als jij hem leuk vind en hij jou komt het wel goed.

groetjes :)

 

Reputatie 1
Badge

Hou je er niet te druk mee bezig zusje. Er komt vast wel een guy op je pad die zo is. Als je gaat zoeken ga je eerder met iemand die het niet waard is.

Badge

Jah je wilt een vriendje ja is niet echt altijd gemakkelijk kijk ik wel ook al 2 jaar een vriendin ik krijg het ook nie het is eig gwn afwachten tot je die persoon vind

 

Zo moeilijk kan het niet zijn toch, ik heb best wel intresse we kunnen eerst samen mailêof chatten. Dat is veilig toch, hoor graag van jou Petrof

 

Mag niet volgens de forumregels. 

Reputatie 7
Badge +17

@Petrof gegevens uitwisselen is hier streng verboden.

Reageer