Vraag

ik ben 14 en wil een vriendin

  • 13 September 2020
  • 4 reacties
  • 217 Bekeken

Hoi mijn naam is Tycho en ik ben 14! Ik heb altijd al een vriendin gewild, heb nooit echt een gehad want was altijd de soft boy nogsteeds trouwens. Ik droom gewoon van wat goede liefdes situaties, zoals bijvoorbeeld samen lekker camperen, naar de film, koken allemaal gezzelige dingen. Nou hoef ik niet persee in de reacties meisjes die zeggen ik wil je wel een kans geven etc, maar het is altijd welkom. Nou heb ik wel iemand op mijn school die ik aardig vind en knap maar nog niet persee leuk ofzo zij daar aantegen vind mij wel leuk. Ik hoorde ook dat meisjes op langere jongens vallen, dan ben ik niet zeker over mijn lengte want ik ben 180. Maar lmk wat je van mij vind of als je tips hebt etc etc. thx


4 reacties

Badge

heyy ik weet hoe het is ik ben 13 jaar ik heb ook heel lang geen vriendje ben meisje trouwens 

 

Heyy, het maakt niets uit of je een soft boy bent of niet. Want zelfs veel populaire jongens van 14 hebben nog geen relatie gehad. Ik droom van hetzelfde. En ik wil je 1 tip geven ga niet voor dat meisje omdat je graag een relatie wilt, je haar aardig en knap vind. En dat als je haar zou vragen ze waarschijnlijk ja zou zeggen.  Want dan heb je al die liefdes situaties wel. Maar geen goede, want daar word je niet blij bent. En ik val niet perse op lange jongens maar wel jongens die langer zijn dan dat ik ben. En jij bent 1.80 en 14 jaar dus dan groei je zeker nog wel. Dus je kunt best wel zeker zijn over je lengt. Dat isin iedergeval hoe ik erover denk. Liefs,

Reputatie 3
Badge +3

Hoi mijn naam is Tycho en ik ben 14! Ik heb altijd al een vriendin gewild, heb nooit echt een gehad want was altijd de soft boy nogsteeds trouwens. Ik droom gewoon van wat goede liefdes situaties, zoals bijvoorbeeld samen lekker camperen, naar de film, koken allemaal gezzelige dingen. Nou hoef ik niet persee in de reacties meisjes die zeggen ik wil je wel een kans geven etc, maar het is altijd welkom. Nou heb ik wel iemand op mijn school die ik aardig vind en knap maar nog niet persee leuk ofzo zij daar aantegen vind mij wel leuk. Ik hoorde ook dat meisjes op langere jongens vallen, dan ben ik niet zeker over mijn lengte want ik ben 180. Maar lmk wat je van mij vind of als je tips hebt etc etc. thx

hi. okay ik ga eerlijk zijn, je klinkt echt als een cute sensitive boy and thats nice en dat vinden veel meisjes leuk. ik droom ook van dat soort dingen maar nevereverooit vind iemand me leuk. als je iemand alleen knap en aardig vind moet je het niet doen, is vooral irritant voor dat meisje denk ik (im a girl myself and i know how it feels) omdat dat meisje verwacht dat je voor haar gaat enzo. ja dat was mn shit wel weer (oja ik ben 13 weet niet of dat iets boeit maarja doei)

Goed dat je hier advies vraagt/je verhaal deelt maar onthoud wel dat je hier geen vriendin gaat vinden aangezien het verboden is persoonsgegevens uit te wisselen.

Reageer