Ik ben 13 en heb een vriend die ik gepijpt heb

  • 19 October 2020
  • 1 reactie
  • 783 Bekeken

Badge

Hai, ik ben 13,5 en heb een vriend van 14 we hebben nu 3,5e maand. ik heb hem gepijpt en afgetrokken.. maar het is een begin naar seks toe.. zelf hoef ik niet zo zeer seks maar ik vind het wel steeds interessanter worden. als ik op zijn onderbroek zit en hij bewegingen maakt voor de grap voelt dat fijn en dan verlang ik wel naar seks. is dit raar?.. ik ben nog maagd maar ik ben er wel toe berijd om mijn maagdelijkheid aan hem weg te geven.  ik hou tenslotte heel veel van hem. en hoe zit het met mijn ouders want ik praat er niet open over en zij weten nog net dat we kussen.. hoe zou ik het beste het gesprek aan kunnen gaan om ze dit te vertellen? en is dit niet te jong?..


1 reactie

Of je te jong bent, tja, dat zal je zelf moeten beslissen. (persoonlijk vindt ik het een beetje jong maar dat ben ik). Ook vind ik het best nog wel vroeg om na 3,5 maand meteen seks te hebben, daar moet je nog maar eens over nadenken.

Moet je dit per se aan je ouders vertellen? Heb ik ook niet gedaan hoor. Als jullie denken dat jullie er klaar voor zijn moeten jullie het doen. Maar denk er goed over na. Jullie kunnen het ook nog even houden bij elkaar bevredigen.

En als jullie het wel gaan doen, doe het dan wel veilig en gebruik en condoom. Je zit niet te wachten op een zwangerschap op je 14e.

 

Reageer