Skip to main content

Ik vraag mij af of iemand mij ooit wel leuk zal vinden, vooral omdat ik word gepest op school voordat ik zogenaamd "autistish" ben.

Hierdoor heb ik het gevoel dat er nooit iemand zal zijn die mij serieus leuk vind 

hey ik heb het zelfde gevoel maar ik word niet gepest ik heb adhd en autisme maar niemand vind me leuk. ik voel jou

Heyy,

Wat naar zeg dat je wordt gepest en dat je je daardoor zo voelt.. 

Ik heb van mijn ouders altijd meegekregen dat op elk potje een dekseltje past. Ik herken je gevoel wel, maar er loopt echt iemand rond die bij jou past en die jou leuk en lief vindt zoals jij bent! Ik weet echt zeker dat jij wel iemand tegen gaat komen waar je een serieuze klik mee gaat krijgen dat komt echt wel goed! Heb daar vertrouwen in!😘

Liefs van ItsJustMe <3

Hey je bent nog 12, en je hebt nog zoveel jaren.

Ik snap dat je graag iemand wil enzo (had ik ook toen ik 12 was nog jonger zelfs haha), maar je hoeft echt geen zorgen te maken. Je bent nog jong en het is niet alsof er al van je verwacht wordt dat iedereen op die leeftijd al iemand heeft. Mr ik snap je😭

Groetjes van mij :0

Ik ben van het 2de leerjaar tot het 6de gepest Van mij zeiden ze dat ik autisme had en ik kon het niet meer aan ik heb 2 keer geprobeerd zelfmoord te plegen maar ik ben toch verder gegaan nu heb ik een jongen leren kennen  waardoor ik een nut in mijn leven heb en 

Haiii,

Natuurlijk gaat iemand je leuk vinden. Je bent pas 12, dus dat komt nog wel en als je een autist wordt genoemd, gewoon negeren.

Stelletje insecure people die pestkoppen!

Liefs, justGhast

Hey wat goed dat je je vraag hier durf te stellen

Hier mijn advies:

je bent best jong 12 zeg je zelf. Toen ik 12 was dacht ik wel aan liefde maar was ik er zelf nog niet klaar voor. ik werd ook gespest nu soms nogsteeds ik ben nu 16. Toen ik jou leeftijd had zat ik soms ook met die gedachten en dat is helemaal niet gek want je zit aan het begin van je pubertijd ongeveer. Het ding is vooral je moet niet constant bezig zijn met of je ooit een liefde zult vinden. erover denken is mag en kan altijd dat is normaal maar zeker op jou leeftijd zou ik nog genieten van de mensen die je wel lief vind. En blijf vooral jezelf ga niet door de pesters of omdat je misschien iemand leuk vind jezelf veranderen. 

Veder zou ik zeggen doe waar jij zelf blij van word en die liefde die komt vanzelf wel.

Groetjes hopeloos en anoniem❤️

@AnoniemeMauz  ik kan je verzekeren dat je hier op dit forum altijd welkom bent. En ik denk ook dat iedereen hier jouw wel waardeert en leuk vindt, ik iig nu al. En of je een vorm van autisme hebt kan mij niks schelen. Je mag hier alles aan ons vragen 

Reageer