Vraag

iets met een meisje

  • 30 April 2022
  • 7 reacties
  • 141 Bekeken

Reputatie 4
Badge +2

Heyy,

 

ik werk dus zo bij een restaurantje en vaak werk ik samen met een meisje, wij vinden het geloof ik wel leuk met elkaar, soms een knuffel of zo maar ik weet niet zo goed hoe ik verder moet, want ik heb het idee dat zij hier en daar een beetje seint dat ze verder wilt ofs(voelt gek om te zeggen) maar ik weet niet zo goed wat ik moet doen want dat lijkt me ook leuk. Maar het zou ook vriendschappelijk kunnen zijn zeg maar. 
kan iemand me helpen van wat ik kan doen om erachter te komen of het liefde van haar kan zijn of gewoon vriendschappelijk? En hoe we dan verder zouden kunnen?


7 reacties

Spreek eens wat met haar af als ze dat ook wilt en leer elkaar wat beter kennen. Dan is het gewoon een kwestie van aftasten of ze hetzelfde voelt voor jou als jij voor haar. Als je het gevoel krijgt van wel, dan kan je hét natuurlijk vragen en dan hopen dat ze ‘ja’ zegt natuurlijk.

Reputatie 4
Badge +2

Spreek eens wat met haar af als ze dat ook wilt en leer elkaar wat beter kennen. Dan is het gewoon een kwestie van aftasten of ze hetzelfde voelt voor jou als jij voor haar. Als je het gevoel krijgt van wel, dan kan je hét natuurlijk vragen en dan hopen dat ze ‘ja’ zegt natuurlijk.

Oké tnx, wat zou ik dan bijvoorbeeld kunnen doen want ik ben nu 15 en we hebben elkaar dus eigenlijk nog maar 3 of 4 keer samen gewerkt, dus weet niet zo goed wat we zouden kunnen doen, miss een film kijken of wandelen of zo?

Reputatie 6
Badge +5

Hoi! Afspreken is inderdaad een goede optie, zo leer je elkaar in elk geval goed kennen. Je kan dit prima thuis doen. Samen een film kijken is super chill en laagdrempelig. Als je haar wat beter kent kan je ook beginnen met flirten. Je kan daarbij kijken hoe ze reageert, misschien geeft ze ook wel signalen af dat ze jou leuk vindt! Anyway, ga het lekker ontdekken, het komt zeker goed. In het ergste geval wil ze gewoon vrienden zijn, en een goede vriendschap is ook altijd fijn. 

Succes! xxx

Reputatie 2
Badge

Ik zou even wandelen in een parkje.  Of picknicken . 

O ja ik heb een hele goede tip van @Sano07 gevonden . Lees maar zelf ...

Hey als het is je eerste date is is het verstandig om iets te doen waar je moet praten. Zo leer je elkaar niet goed kennen en het kan zelfs ongemakkelijk worden. 

Dus een bioscoop is niet ideaal, aangezien je alleen samen zit voor een tijdje. Alleen naar de bios gaan voor de 1e date als je elkaar al een tijdje kent en heel erg veel heb gepraat. 

Groetjes, Sano07

 

 

@EenAnoniemeJongen4  Bijvoorbeeld. Dat zijn leuke ideeën. Maar gwn wat drinken of desnoods een activiteit is ook altijd leuk. Net wat jullie leuk vinden en wat bij jullie past.

Reputatie 4
Badge +2

Update!!

ik heb het even aangekeken want ik weet het nog niet zo goed😬, mr nu doet ze heel anders opeens, niet per se onaardig mr ze negeert me een beetje en een knuffel zat er niet in vandaag. Misschien is dit een goed teken, of wil ze echt niks met me. Is dit zo of hoe pakken meisjes/vrouwen dit aan??

Reputatie 2
Badge +1

oee lastig, het kan zijn dat ze van jou juist signalen heeft gekregen dat jij haar wel leuk vind en ze nu een beetje ‘hard to get’ gaat spelen. maar het kan natuurlijk ook zijn dat ze hiermee probeert aan te geven het gewoon prima te vinden om af en toe eens met je te praten ofzo, maar er voor haar niet meer in zit. probeer gewoon ‘normaal’ te blijven doen en blijf jezelf! en verder moet je dit een beetje uitvogelen, maar doe dat niet te opdringerig :) 

 

succes!

Reageer