Vraag

Iets geven voor valentijn

  • 17 January 2023
  • 18 reacties
  • 109 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Hallo ik ben niet echt verliefd op iemand alleen wil wel iemand een roos geven voor valentijn wat kan ik zeggen op het briefje? En kan het gewoon?


18 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Bij ons op school is er een acteie* actie 

 

je kan een kaart/ roos/ chocolaatjes/een ballon ( anoniem ) sturen….

 

 

Mij_Niet_Gezien 

  • hebben jullie niet ook zoiets?!
Reputatie 2
Badge +1

Ja dat hebben wij maar wil wel me naam erop zetten maar gwn fijne valentijns dag wensen en zeggen dat ze een lieve meid is maar ik ben niet verliefd op der

Reputatie 2
Badge +1

Dus kan ik dat gwn doen?

Reputatie 7
Badge +15

Lijk mij van wel x. 
 

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 2
Badge +1

@Mij_niet_gezien 

Oke top 

 

Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon

Reputatie 2
Badge +1

@Mij_niet_gezien 

Hopen dat ze niet gaat denken dat ik der leuk vind maar gwn vriendschap

 

Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon.

Reputatie 2
Badge +1

@Mij_niet_gezien

Maar wat moet ik nou dan op dat briefje schrijven?

 

Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon

Reputatie 7
Badge +15

@luuk15 , ik heb niet gezegd dat jij iets niet snapt, ik zei alleen; als jij niet wil dat ze ( denkt) dat zw je leuk vindt….. is dan een valentijnsroos/ kaart dan niet „te slijmerig…“ en àls je het al doet… zet er dan bijv. Iets in over dat ze een goede vriendin is, en niet zo‘n romantische teks die normaalgesproken op valentijns kaarten staan….)! 
 

 

Mij_Niet_Gezien 

ps, schrijf voortaan je bericht in 1, bericht, dat leest wat overzichtelijker ;)

Reputatie 2
Badge +1

@luuk15 , ik heb niet gezegd dat jij iets niet snapt, ik zei alleen; als jij niet wil dat ze ( denkt) dat zw je leuk vindt….. is dan een valentijnsroos/ kaart dan niet „te slijmerig…“ en àls je het al doet… zet er dan bijv. Iets in over dat ze een goede vriendin is, en niet zo‘n romantische teks die normaalgesproken op valentijns kaarten staan….)! 
 

 

Mij_Niet_Gezien 

ps, schrijf voortaan je bericht in 1, bericht, dat leest wat overzichtelijker ;)

Oke dan denk ik toch dat ik geen roos ga kopen

Reputatie 7
Badge +14

hoi @luuk15 ,

 

Hallo ik ben niet echt verliefd op iemand alleen wil wel iemand een roos geven voor valentijn …..

wat een lief idee 

 

Hopen dat ze niet gaat denken dat ik der leuk vind maar gwn vriendschap

dat is idd een risico

 

Oke dan denk ik toch dat ik geen roos ga kopen

oh, wat jammer dat iets leuks, dat jij bedacht hebt, daarom misschien niet door gaat….

 

Even een vraagje:

vieren jullie Valentijn met de klas/school, dat iedereen bij elkaar zit en dat iedereen die iets gekregen heeft dat dan krijgt en dat iedereen dan ook kan zien wie iets gekregen heeft?

Misschien kun je het dan toch gewoon anoniem doen?

Dan krijgt ze toch een roos….alleen zal ze nooit weten van wie die komt….

 

Jij moet zelf maar zeggen of je dat een goed idee vindt, maar ik denk (dat is mijn gevoel) dat jij het haar gwn gunt dat ze ook iets krijgt op Valentijn en dat je misschien denkt dat ze anders niks zal krijgen.

Jij vindt dat zij het verdient omdat ze lief is.

En juist dat vind ik er weer zo lief aan.

 

Enige is dan dat ze jouw handschrift niet herkend….. misschien iets typen en uitprinten ofzo of een (klein) kaartje in de winkel kopen waar al tekst op staat?

 

 

Gr. MickeyMouse

 

PS je hebt een goed hart 💖

 

en als jij het heel anders bedoeld hebt dan ik hier schrijf mag je het gerust laten weten hoor 😉

 

 

 

 

Reputatie 2
Badge +1

hoi @luuk15 ,

 

Hallo ik ben niet echt verliefd op iemand alleen wil wel iemand een roos geven voor valentijn …..

wat een lief idee 

 

Hopen dat ze niet gaat denken dat ik der leuk vind maar gwn vriendschap

dat is idd een risico

 

Oke dan denk ik toch dat ik geen roos ga kopen

oh, wat jammer dat iets leuks, dat jij bedacht hebt, daarom misschien niet door gaat….

 

Even een vraagje:

vieren jullie Valentijn met de klas/school, dat iedereen bij elkaar zit en dat iedereen die iets gekregen heeft dat dan krijgt en dat iedereen dan ook kan zien wie iets gekregen heeft?

Misschien kun je het dan toch gewoon anoniem doen?

Dan krijgt ze toch een roos….alleen zal ze nooit weten van wie die komt….

 

Jij moet zelf maar zeggen of je dat een goed idee vindt, maar ik denk (dat is mijn gevoel) dat jij het haar gwn gunt dat ze ook iets krijgt op Valentijn en dat je misschien denkt dat ze anders niks zal krijgen.

Jij vindt dat zij het verdient omdat ze lief is.

En juist dat vind ik er weer zo lief aan.

 

Enige is dan dat ze jouw handschrift niet herkend….. misschien iets typen en uitprinten ofzo of een (klein) kaartje in de winkel kopen waar al tekst op staat?

 

 

Gr. MickeyMouse

 

PS je hebt een goed hart 💖

 

en als jij het heel anders bedoeld hebt dan ik hier schrijft mag je het gerust laten weten hoor 😉

 

 

 

 

Oke ja dankjewel ik wil wel me naam erop zetten alleen weet niet echt wat ik er moet opzetten op het briefje en ik denk dat ze gaat denken dat ik haar leuk vind terwijl het zo niet is

Reputatie 2
Badge +1

hoi @luuk15 ,

 

Hallo ik ben niet echt verliefd op iemand alleen wil wel iemand een roos geven voor valentijn …..

wat een lief idee 

 

Hopen dat ze niet gaat denken dat ik der leuk vind maar gwn vriendschap

dat is idd een risico

 

Oke dan denk ik toch dat ik geen roos ga kopen

oh, wat jammer dat iets leuks, dat jij bedacht hebt, daarom misschien niet door gaat….

 

Even een vraagje:

vieren jullie Valentijn met de klas/school, dat iedereen bij elkaar zit en dat iedereen die iets gekregen heeft dat dan krijgt en dat iedereen dan ook kan zien wie iets gekregen heeft?

Misschien kun je het dan toch gewoon anoniem doen?

Dan krijgt ze toch een roos….alleen zal ze nooit weten van wie die komt….

 

Jij moet zelf maar zeggen of je dat een goed idee vindt, maar ik denk (dat is mijn gevoel) dat jij het haar gwn gunt dat ze ook iets krijgt op Valentijn en dat je misschien denkt dat ze anders niks zal krijgen.

Jij vindt dat zij het verdient omdat ze lief is.

En juist dat vind ik er weer zo lief aan.

 

Enige is dan dat ze jouw handschrift niet herkend….. misschien iets typen en uitprinten ofzo of een (klein) kaartje in de winkel kopen waar al tekst op staat?

 

 

Gr. MickeyMouse

 

PS je hebt een goed hart 💖

 

en als jij het heel anders bedoeld hebt dan ik hier schrijft mag je het gerust laten weten hoor 😉

 

 

 

 

Oke ja dankjewel ik wil wel me naam erop zetten alleen weet niet echt wat ik er moet opzetten op het briefje en ik denk dat ze gaat denken dat ik haar leuk vind terwijl het zo niet is

Nee we vieren het niet in de klas 

Reputatie 7
Badge +14

@luuk15 ,

 

Nee we vieren het niet in de klas 

 ah ok, dus alleen zij krijgt dan die roos, zonder dat er anderen bij zijn…..

 

Oke ja dankjewel ik wil wel me naam erop zetten alleen weet niet echt wat ik er moet opzetten op het briefje en ik denk dat ze gaat denken dat ik haar leuk vind terwijl het zo niet is

dan zou ik gewoon eerlijk tegen haar zijn en kun je er iets opzetten als:

lieve (haar naam),

ik mag dan misschien wel niet verliefd op je zijn, toch verdien je een roos van mij. Ik geef hem omdat ik je gewoon lief vind en ik wens je een fijne Valentijnsdag.

 

Je kunt er nog andere dingen bij zetten, maar dat hoeft niet.  Dat moet je zelf weten.

Als nog (andere)  vragen hebt, dan lees ik het wel.

 

Gr. MickeyMouse

 

Reputatie 2
Badge +1

 

(onnodige quotes verwijderd door de Kindertelefoon)

 

Oke ja top dat kan ik idd wel zetten ja dankjewel 

Reputatie 7
Badge +14

@luuk15 ,

Oke ja top dat kan ik idd wel zetten ja dankjewel 

cool 😀 en geen dank

 

Eigenlijk had je de tekst, de woorden iig, al zelf bedacht….

Ik heb alleen die woorden in een andere volgorde neer gezet…

 

Als je ‘vriendschap’ nog extra duidelijk wil maken, kun je dat er nog bij zetten:

lieve (haar naam),

ik mag dan misschien wel niet verliefd op je zijn, toch verdien je een roos van mij. Ik geef hem omdat ik je gewoon lief vind en ik wens je een fijne Valentijnsdag. 

Op onze vriendschap,

Luuk15 (maar dan je echte naam)

 

Gr. MickeyMouse

 

Reputatie 2
Badge +1

 (onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)

Oke ja alleen we zijn niet echt hele goeie vrienden maar ze verdient het toch 

Reputatie 7
Badge +14

@luuk15

dan doe je gewoon alleen dat eerste stukje, zonder ‘op onze vriendschap’

Daar staat eigenlijk alles in wat je wilt zeggen, toch?

 

Gr. MickeyMouse

 

Reputatie 2
Badge +1

@luuk15

dan doe je gewoon alleen dat eerste stukje, zonder ‘op onze vriendschap’

Daar staat eigenlijk alles in wat je wilt zeggen, toch?

 

Gr. MickeyMouse

 

Ja klopt

Reageer