Skip to main content

Iets gebeurd tijdens babysitten.

• July 19, 2026
  • 2 reacties
  • 105 Bekeken

Hallo

Ik ben een jongen van 15 en ga vaak babysitten voor extra geld voor mijn vakantie. Ik moet altijd komen als de ouders gaan eten in een restaurant of weg gaan in de avond. Ik moet ze altijd in hun bed leggen het zijn twee meisjes de jongste 9 en de oudste 14. Ik kom nu al best vaak bij deze familie dus ken ze best wel goed en kom ook goed overeen met de ouders. Voor dat we eten spelen we meestal een gezelschap spel na het eten kijken we meestal hun favoriete serie op tv daarna moeten ze gaan slapen dus kleden ze hun om ik wacht altijd op de gang tot als ze klaar zijn om ze dan in hun bed te leggen en ik ze slaapwel ze. Deze keer was het wat vreemder want de oudste deed al een beetje raar toen ik binnen kwam ik dacht misschien heeft ze net iets nieuw gekregen van haar ouders dus ik deed gewoon zo als altijd maar toen we de serie gingen kijken kwam ze best dicht tegen mij aan liggen. Na dat de serie gedaan was ging ik ze in hun bed leggen dus ik wacht op de gang tot dat ze klaar zijn alles verliep normaal tot als de oudste (laten we haar Sara noemen) uit de badkamer kwam in enkel een bh en een onderbroek en vroeg ik ik haar pyjama kon gaan halen die nog beneden lag dus ik ga terug naar boven en geef de pyjama aan haar en dan komt ze uit de badkamer volledig zonder schaamte en zegt ze tegen mij ik ga al in mijn bed liggen. Dus ik zeg tegen haar is goed ik ga nog even bij je zusje checken of alles oké is daar dan kom ik naar jou dus ik check alles bij haar zusje en zeg haar slaapwel dan ging ik checken bij Sara dus ik kom de kamer binnen ligt ze daar half naakt op haar bed enkel broek aan dus ik vraag alles oké hier ze zegt ja zeker dus ik zeg slaapwel dan en ze vraagt nog aan mij wil je is een keer afspreken dus ik zeg snel ja is goed en loop naar beneden.

Maar mijn vraag is dus zou ik afspreken met Sara?

En zou ik het tegen haar ouders vertellen dat naakt rondloopt waar ik bij ben.

Alvast bedankt

Tips zijn  altijd welkom

2 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • July 20, 2026

Je moet een 14-jarige nog instoppen?  En de babysit is maar één jaartje ouder?  Vreemde toestand.

Forum|alt.badge.img

Rare situatie maar oké. Zolang er niks gebeurt met dat naakt zijn lijkt het mij niet extreem belangrijk. (Niks gebeuren=negeren.) Zij voelt zich er ook comfortabel genoeg voor blijkbaar. Afspreken zou denk ik best kunnen, jullie zijn immers redelijk dezelfde leeftijd, maar het zou best kunnen dat ze misschien een relatie met je wil en dat ligt iets gevoeliger dus dat zou ik met de ouders bespreken, en van daaruit verder. Hopelijk helpt dit wat :)