hey hier meteen het 2de topic erna
maar ik had nu even tijd dus wou ik het even kwijt,
laatst heeft een meisje verteld dat ze me leuk vind (ben zelf ook een meisje) maar we zijn dus al heel lang beste vriendinnen en ik heb ook wel wat voor haar gevoeld maar k ben bang dat het onze band kapot maakt als ik zeg dat ik haar ook leuk vind (misschien denk ik wel veel te moeilijk maar ik weet niet) ik ben zelf bi (denk ik) en mijn ouders weten het ook en vinden het dan ook goed. maar mijn broer vind dat die mensen niet goed in de kop zijn en daarvoor ben ik dus ook bang dat hij dat van mij gaat denken. en bij mijn ene opa en oma mag ik het huis dan niet meer binnen die zijn zo ouderwets ze vinden dat je alleen op het andere geslacht mag vallen anders hoor je in de gevangenis thuis. dus ik weet echt niet wat ik er mee moet en het maakt het ook niet makkelijker dat we el al een tijdje niet hebben gezien en ze bijna nooit an afspreken omdat ze veel bij haar thuis moet doen, maar ik heb dus wel ook een beetje gevoelens voor haar maar ik durf het niet te zeggen omdat ik al niet word geaccepteerd door de meeste mensen en ik bang ben dat het dan nog erger wordt