Vraag

Iemand op het werk leuk vinden

  • 22 January 2023
  • 7 reacties
  • 90 Bekeken

Reputatie 4
Badge +2

Heyy,

ik werk met een meisje, in het begin ( half jaartje geleden) vond ik haar erg aardig en had ik wel een crush op haar. Maar nu werken we weer samen na een lange tijd en doet ze een beetje fliterig ( zo vat ik dat dan op). En ik weet niet wat ik daarmee aan moet. Ik zei ooit tegen een vriend dat ik haar wel leuk vond en ik had het vermoeden dat dat via via ook bij haar terecht is gekomen, dus als ik nu iets doe ben ik bang dat er iets ergers gebeurt of zo. 
zoals je misschien ziet vindt ik het lastig om hierover te praten, maar misschien kan iemand een tip geven over wat nu te doen? 


7 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hoi,

Je hebt het duidelijk uitgelegd!!

Misschien kan je gewoon eens met haar praten? Elkaar beter leren kennen

Reputatie 4
Badge +2

@jaivy goed idee wel, alleen ben ik een beetje bang dat ze het niet zo bedoeld of zo. 

Reputatie 7
Badge +15

@jaivy goed idee wel, alleen ben ik een beetje bang dat ze het niet zo bedoeld of zo. 

Praat vanuit je hart. Dan doe je niks verkeerd! 
 

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 4
Badge +2

@Mij_niet_gezien goed goed ik zal volgende keer een dieper gesprek proberen aan te gaan en wellicht uit vragen.

 

dankjullie wel btw

Reputatie 3
Badge +1

Gwn zeggen dat je haar leuk vind. Als je haar gelijk verkering vraagt kan je hard afgewezen worden. Als je haar zegt wat je werkelijk vind dan zal ze nooit raar gaan doen.

Veel succes!

Houd je ons op de hoogte?

Groetjes x_anoniem

Reputatie 4
Badge +2

@X_anoniem zal ik doen, tnx

Reputatie 4
Badge +2

Heyy,

ehm ik heb nieuws,

dat meisje in dit verhaal heb ik sinds zondag niet meer gezien maar maandag heb ik een nieuw meisje ontmoet waarmee ik al twee dates heb gehad. Ook gezoend btw. En ja als je ‘verliefd’ bent op iemand en daarna op iemand anders is die eerste niet echt toch?

nou ik heb nu een leuk iemand gevonden, maar dankjewel voor de tips!!

Reageer