Skip to main content
Vraag

iemand leuk vinden

• November 7, 2025
  • 7 reacties
  • 78 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hi,

Ik ben een meisje met autisme en niet zo een fijne jeugt. Ook ben ik asexueel en ik weet gewoon niet wanneer ik iemand leuk vind. Door mijn autisme snap ik het zowizo niet helemaal goed maar kan ik het nog baseren op de mensen om mij heen en boeken/films. Maar ik heb geen sexuele aantrekking wat het ook super moeilijk maakt want dat is super vaak met elkaar gekoppelt. En dan als laatste heb ik door mijn niet zo fijne jeugd dat zodra ik mij veilig voel bij een persoon en mijzelf kan zijn en me gezien en gehoord voel  denk ik gelijk dat ik degene leuk vind maar ik heb dit met meerdere mensen waar ik close mee ben, ik krijg dit ook alleen met mensen waar ik goed close mee ben. Ik weet gewoon echt niet wanneer ik iemand leuk vind of niet wat erg frustrerend is want ik crave echt naar een romatische  relatie. en als ik dan denk iemand leuk te vinden is er iemand anders die ik misschien ook leuk vind of switched het de hele tijd en het is gewoon super frustrerend

7 reacties

• Net nieuw
  • November 7, 2025

Hey, 

Wat moeilijk voor je! Ik had dit ook een lange tijd maar heb nu dit nieuwe schooljaar ervoor gekozen om meer op school te focussen en de rest komt wel. Niet iedereen krijgt relaties op het zelfde moment, en ook niet op de zelfde manier. Het is oké om wat te twijfelen, maar als je er echt last van hebt kan het misschien helpen om je even op iets ander te richten en even je tijd te nemen. Veel sterkte!

groetjes

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • November 8, 2025

Hi,

Heel erg bedankt!!

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • November 8, 2025

Hey het komt van zelf als je een jongen of meisje ziet die er leuk uit ziet kan het van zelf iets worden .

Cheezburger
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • November 8, 2025

*Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon*

oh hoi, ik vind een meisje leuk maar ik heb eerlijk gezegd niet veel seksuele aantrekking tot haar, ik vind dat een relatie niet dat veel gekoppeld is met seks, ik vind het belangrijker dat je je fijn, gelukkig en blij voelt. als je iemand ontmoet die ook die mening heeft, waar je je fijn, veilig en gehoord voelt dat zal de beste persoon zijn om een relatie mee te beginnen. dit zijn mijn tips en ook mijn mening maar de keuze is aan jouw.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • November 8, 2025

Bedankt allemaal!!

• November 8, 2025

Goed gezegd ​@Cheezburger ! 

Lieve ​@Fayff  volg je hart maar en de lieve tips. Ik gun het je van harte en zeker kom je je liefde tegen. Je merkt het zeker weten. Ook je lijf zal het jou laten merken als iemand echt speciaal voor je is. De bekende kriebels in de buik bijvoorbeeld 😉😘 veel geluk wens ik je !

Groetjes K.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • November 8, 2025

Bedankt <33