iemand gezel snappen?

  • 28 June 2021
  • 3 reacties
  • 121 Bekeken

Badge

Hee, is er iemand die gezellig met mij wilt snappen? Ik ben zelf bi, De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 7: Het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan! Ik zit al een tijdje in therapie tegen mij depressie, waar ik veel moeite mee heb… Ik zou het leuk vinden om te snappen met iemandd die singel is HAHAHHA


Dit topic is gesloten

3 reacties

Hey, het forum is niet voor dit soort oproepen bedoeld, je overtreedt hiermee (onbewust) forumregel 6 en 7. Ik raad je aan om op andere platformen iemand te zoeken of iemand in je omgeving.

6. Plaats op het forum geen persoonsgegevens.

Zorg ervoor dat je anoniem bent op het forum. Plaats geen foto’s van personen en geef alleen je gebruikersnaam, niet je echte naam. Post nooit persoonlijke gegevens zoals je telefoonnummer, e-mailadres, de naam van je school of je sociale mediaprofiel waardoor andere forumgebruikers je kunnen herkennen.

 

7. Het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan.

Het uitwisselen van contactgegevens en dating van forumleden via het forum van De Kindertelefoon is niet toegestaan. Onder dating valt elke vorm van contact buiten het forum. Ook het forum als chat gebruiken is niet toegestaan.

 

Reputatie 2
Badge +1

Hee, is er iemand die gezellig met mij wilt snappen? Ik ben zelf bi, Ik zit al een tijdje in therapie tegen mij depressie, waar ik veel moeite mee heb… Ik zou het leuk vinden om te snappen met iemandd die singel is HAHAHHA

Hey!

Dit is al het 2e topic die ik zie van jou over dit onderwerp! Ik probeer je niet te beschuldigen en ik werk ook niet bij de kindertelefoon maar ik denk wel dat je moet stoppen om dit soort toppics te openen... het is heel naar dat je depresief bent dat geloof ik ook wel maar maak daar een speciaal topic voor aan!

Niet eentje waarbij je vraagt of je snapchat of telefoon nummer van mensen mag! Dit is tegen de regels op dit forum..

 

Mvg durpyy

Reputatie 6
Badge +5

Hoi @Kwek ,

Zoals @eenanoniemejongen1  en @Durpyy aangeven is het niet toegestaan om contactgegevens te delen. Het topic is daarom gesloten. 

Je mag wel topics en reacties plaatsen, bijvoorbeeld over je depressie. 

Sterkte en groetjes,

Renske

De Kindertelefoon