Vraag

iemand gevraagd alleen ze zei nee

  • 14 November 2021
  • 3 reacties
  • 55 Bekeken

Badge

Hoi ik ben dus een jongen van 12 en ik heb een meisje verkering gevraagd maar ze zij nee. Ik voel mij hier heel rot ever dus is mijn vraag wat kan ik er aan doen ? En wat kan ik de volgende keer beter doen ??? Alvast bedankt ☺️ 


3 reacties

Reputatie 2
Badge

Jo man ik ben ook 12 maar als je vraagt wat je beter kan doen moet je ook eigenlijk zeggen wat je eerst deed (geen haat)

Ik heb dat ook wel eens gehad, en dat is indd heel erg rot. Maar het enige wat je kunt soen is accepteren eigenlijk. Als ze niet wilt, kun je moeilijk pushen. Miss kun je wel aan haar vragen of ze het wel leuk vind om samen ns wat te doen. Dan heb je geen verkering, maar dan ga je gw samen wat leuks doen. Ik hoop dat het je lujt, en veel sucses:))

Hey!

Jammer zeg, je hebt het wel geprobeerd. Met dit soort dingen is tijd het beste middel ertegen, sta jezelf toe om er verdrietig over te zijn en na een tijdje zul je gewoon weer verder gaan met je leven. Als er nog vragen zijn waar je mee zit kan je er altijd met haar over praten zodat jullie het beiden af kunnen sluiten. Of je kan als vrienden verdergaan als jullie daar bieden voor openstaan.

Succes en als je nog vragen hebt laat maar weten!

Lucas

Reageer