Vraag

iemand die je leuk vind iets mee doen

  • 12 April 2021
  • 4 reacties
  • 59 Bekeken

Badge

Ik vind al een lange tijd iemand leuk en ze is de zelfde leeftijd en ik zie haar nu niet zo vaka door Corona enzo maar als ik der weer zie wil ik der vragen om iets samen te doen wat zijn leuke dingen om te doen als je elkaar nog niet super goed kent maar elkaar wel mag ik vind der leuk en ik denk zij mij ook maar wat zijn leuke ideeën om te doen en hoe moet ik dat dan over brengen / vragen ?


4 reacties

Badge

Hey, je kan misschien vragen of ze gewoon een keer wil afspreken bij iemand thuis ofzo. Of je kan ook als je bijvoorbeeld een school project samen doet of ze het bij jou thuis wil doen. Je kan ook iets buiten huis verzinnen maar dat lijkt me wel moeilijk door Corona.

Badge

@Yeeet 
Ja het lastigen is dat ik niet bij haar in de klas zit dus ook geen projecten doe met haar enzo want ik zie der alleen soms op de gang 

Badge

Dan gewoon vragen of ze een keer wil afspreken bij jou thuis of iets anders wat jou leuk lijkt

Hallo Anonymous10 :)

Naar jouw thuis gaan inderdaad. Of naar het park, wandeling maken buiten, allerlei verschillende opties die je kunt doen.

-TheMightySlayer <3

Reageer