Skip to main content

Hoi!

Al mijn vrienden hebben allemaal al verkering maar ik niet. wat moet ik doen>? hoe fix ik een jongen?

Hoi,

Of dit ligt aan mij maar je nakt denk ik gewoon mijn gebruikersnaam, want dit is niet toevallig. Of je kent mij en je gaat expres een account aanmaken en (bijna) dezelfde gebruikersnaam gebruiken. Als dit niet is, sorry.

Dat wou ik even zeggen.

Groetjes, Monkeyboy08


hallo monkeygirl08, 

Dit is echt zo relatable, ik ben ook single en heb nog nooit een relatie gehad. ik heb er alleen geen last van omdat ik geen reactie hoef. een leuke quote die ik ooit zag: focus on yourself, everybody else is already taken. 

 

love 

anoniemehulp <3


Dat al jouw vriendinnen verkering hebben, betekend niet dat jij dat ook moet😀 (weet ook niet hoe oud je precies bent)

Probeer gewoon een leuke jongen te zoeken op school, anders ergens anders, neem je tijd!

Ook moet je een relatie meer als een soort grapje zien op deze leeftijd, meestal duren die ook niet zo lang, bij sommige wel maar de meesten niet.


Hoi,

Of dit ligt aan mij maar je nakt denk ik gewoon mijn gebruikersnaam, want dit is niet toevallig. Of je kent mij en je gaat expres een account aanmaken en (bijna) dezelfde gebruikersnaam gebruiken. Als dit niet is, sorry.

Dat wou ik even zeggen.

Groetjes, Monkeyboy08

Hoi! ja ik was heel erg geïnspireerd door jouw geruikersnaam en ik vind het gewoon super leuk!!


Ik dacht ff dat @Monkeyboy08 en @monkeygirl08 verkering hadden ofzo😅 maar ik zou het gewoon lekker laten gaan, jouw tijd komt nog wel.

Groetjes mij @Anoniemxv 


ik heb geen idee hoe oud je bent maar ik heb nu al bijna 2 maanden met een meisje terwijl ik haar echt 3 maanden geleden heb leren kennen ofz, maar ik denk dat het het beste is als je gewoon wacht tot je echt iemand leuk vind en hij jou ook want als je te veel gaat zoeken dan vind je nooit iemand die je echt leuk vind, ik had dat zelf ook, ik was heel erg aan het zoeken en vond dan wel mensen aardig en knap enzo maar dan werkte het niet en dat soort dingen en ik had bedacht om gewoon met niemand te nemen voor een paar maanden en toen kwam ik mijn huidige vriendin tegen en ik vond haar gelijk al heel erg leuk


Hoi @monkeygirl08,

Hoi! ja ik was heel erg geïnspireerd door jouw geruikersnaam en ik vind het gewoon super leuk!!

Leuk dat je geïnspireerd was door mijn gebruikersnaam! Nu dan even antwoord op je topic:

Al mijn vrienden hebben allemaal al verkering maar ik niet. wat moet ik doen>? hoe fix ik een jongen?

Ik weet niet hoe oud je bent, maar het komt vanzelf wel. Ikzelf heb helaas ook nog nooit verkering gehad, ik heb helaas geen tips hoe je een jongen kan fixen.

Ik dacht ff dat @Monkeyboy08 en @monkeygirl08 verkering hadden ofzo😅

Dat is niet zo hoor, zou wel grappig zijn geweest!

Groetjes, Monkeyboy08


-Onnodige quote verwijderd door Kindertelefoon-

super bedankt Monkeyboy08!! ik ben zelf 15, en bedankt voor je advies


hallo monkeygirl08, 

Dit is echt zo relatable, ik ben ook single en heb nog nooit een relatie gehad. ik heb er alleen geen last van omdat ik geen reactie hoef. een leuke quote die ik ooit zag: focus on yourself, everybody else is already taken. 

 

love 

anoniemehulp <3

wow! dankjewel voor je hulp


Reageer