Heyy, ik zit in de 2e en ik ben smoorverliefd op een jongen die in de klas twee rijen voor me zit. Ik heb het mijn vriendin verteld en zij let altijd op of hij mijn kant op kijkt (achter me zitten zijn vrienden en daar maakt hij ook wel eens oogcontact mee, MAAR hij keek een keer naar MIJ! Ik had het niet gezien, maar mijn vriendin natuurlijk wel. Toen ze dat zei, was ik zowat aan het huppelen in de schoolgangen van blijheid.
Mijn onzekerheid is dat ik anders ben dan anderen; ik heb als enige in mijn klas een pony (kapsel), ik draag geen make up en ik heb hele softie dumb kleding, terwijl hij juist heel stoer is en zijn eigen stijl heeft, dat vind ik zo gaaf aan hem! Maar ik ben dus zo verliefd op hem, maar volgensmij ziet hij me niet eens staan; we hebben nooit tegen elkaar gepraat en ik weet niks van zijn persoonlijkheid af (dat vind ik jammer, want ik vind persoonlijkheid echt heel belangrijk).
Mijn vraag is: Hoe krijg ik zijn aandacht zonder dat ik overkom als een wannabe of pick me girl? Oh ja, en jongens? wat vinden jullie leuk aan een meisje?