Skip to main content

Heyy, ik zit in de 2e en ik ben smoorverliefd op een jongen die in de klas twee rijen voor me zit. Ik heb het mijn vriendin verteld en zij let altijd op of hij mijn kant op kijkt (achter me zitten zijn vrienden en daar maakt hij ook wel eens oogcontact mee, MAAR hij keek een keer naar MIJ! Ik had het niet gezien, maar mijn vriendin natuurlijk wel. 😉 Toen ze dat zei, was ik zowat aan het huppelen in de schoolgangen van blijheid.

Mijn onzekerheid is dat ik anders ben dan anderen; ik heb als enige in mijn klas een pony (kapsel), ik draag geen make up en ik heb hele softie dumb kleding, terwijl hij juist heel stoer is en zijn eigen stijl heeft, dat vind ik zo gaaf aan hem! Maar ik ben dus zo verliefd op hem, maar volgensmij ziet hij me niet eens staan; we hebben nooit tegen elkaar gepraat en ik weet niks van zijn persoonlijkheid af (dat vind ik jammer, want ik vind persoonlijkheid echt heel belangrijk). 

Mijn vraag is: Hoe krijg ik zijn aandacht zonder dat ik overkom als een wannabe of pick me girl? Oh ja, en jongens? wat vinden jullie leuk aan een meisje?

make up????? is het inmiddels zo normaal in nl dat iedereen make up draagt????? en wat bedoelje precies met 'eigen stijl'? kbedoel: ik houd er van er bij te lopen 'als een zwerver' zoals mijn moeder dat graag noemt.

eennnuhhhhh… leuk aan een meisje? kweenie; kkijk meestal meer naar hun uiterlijk.

Vraag n keer zn snap pf nummer dan chatten en dan zie je t wel…

Leuk aan een meisje? Ik denk vooral innerlijk.

Ik ben ook onzeker over mijn uiterlijk en lichaam ik wordt vaak uitgescholden als Edgar en emo (mijn haar valt soms voor mijn ogen). Maar je bent speciaal, en je bent bedoelt zoals je bent want God maakt geen fouten, dus ook niet bij jou!

Groetjes S

Hey, Coche! Heel erg bedankt voor je reactie.  Nee, dat klopt. Het is niet vanzelfsprekend dat alle meisjes makeup dragen. Daar dacht ik een beetje in hokjes, sorry daarvoor. Ik bedoel dat hij zeg maar geen ‘zwerver’ is zoals jij dat zegt 😂, maar ik bedoel dat hij zeg maar niet probeert alle trends te volgen; weet je wel? Zo heeft iedereen zijn eigen kledingstijlen en interesses. 💗

make up????? is het inmiddels zo normaal in nl dat iedereen make up draagt????? en wat bedoelje precies met 'eigen stijl'? kbedoel: ik houd er van er bij te lopen 'als een zwerver' zoals mijn moeder dat graag noemt.

Vraag n keer zn snap pf nummer dan chatten en dan zie je t wel…

Leuk aan een meisje? Ik denk vooral innerlijk.

Ik ben ook onzeker over mijn uiterlijk en lichaam ik wordt vaak uitgescholden als Edgar en emo (mijn haar valt soms voor mijn ogen). Maar je bent speciaal, en je bent bedoelt zoals je bent want God maakt geen fouten, dus ook niet bij jou!

Groetjes S

Dankjewel, Anoniemekaasblok, voor je reactie! Ik denk dat ik dat ga doen. En wat stom dat er mensen zijn die stomme opmerkingen over je stijl en haar maken! Weet je wat je dan moet denken? '’Wat jammer dat jij het niet leuk vind, wat bof jij dat jij het niet aan hoeft, maar ik doe het lekker wel, want ik vind het WEL mooi!'’

Ik denk dat jij (binnenkort) gewoon meer leuke mensen gaat ontmoeten die met je willen meedenken en je respecteren voor wie je bent. 💓 

Liefs, Randers

eennnuhhhhh… leuk aan een meisje? kweenie; kkijk meestal meer naar hun uiterlijk.

Is goed, bedankt!

Heyy! Wat schattig dat je zo blij werd toen je hoorde dat hij naar je keek! Ik snap helemaal dat je zijn aandacht wilt trekken zonder dat het te geforceerd overkomt. Het belangrijkste is om jezelf te blijven, want dat maakt jou uniek en juist aantrekkelijk!

Als je wilt opvallen zonder te veranderen wie je bent, kun je misschien subtiele dingen doen, zoals vaker oogcontact maken of glimlachen als je hem ziet. Dat is een leuke en natuurlijke manier om zijn aandacht te trekken zonder dat het voelt alsof je te veel moeite doet. Je kunt ook proberen om een keer dichtbij hem te zitten in de pauze of tijdens een schoolproject, zodat er vanzelf een kans ontstaat om te praten.

En jongens vinden vaak zelfvertrouwen aantrekkelijk! Dus wees trots op wie je bent, inclusief je pony en je eigen stijl. Dat maakt je juist bijzonder. Je zult merken dat als je jezelf blijft, de juiste persoon daar vanzelf op afkomt.

Veel succes en wie weet wat er nog gebeurt! Ik hoop het beste voor je :)

@J_H 

Beste J_H, Super bedankt voor je reactie en je goede adviezen! Ik ga ze zeker uitvoeren😉. Dankjewel voor je steun, ik hoop ook voor jou het beste en als jij nog hulp nodig heb, laat het dan weten, ik zie het vast wel verschijnen. 😊 

@randers  heb je zn nummer/snap al?

Groetjes S

Hey, @Anoniemekaasblok. Leuk dat je het vraagt! Maar nee, ik heb z’n nummer nog niet. 

Met make-up ben je ook niet meer origineel. Dat betekent eigenlijk dat je jezelf zonder make-up niet mooi genoeg vind. Dus blijf jezelf en ga praten!

Reageer