!DISCLAIMER! Dit word een lang verhaal. Ik heb hulp nodig, dus lees als je wil!
Hey iedereen, ik ben een tijd offline geweest. Maar ik heb hulp nodig, daarom start ik dit topic. (Ik had een anderr topic hierover, maar nu wil ik echt actie ondernemen)
Oke, ik heb dus een crush op dit meisje. Ze zit bij mij op basketbal, en ik zie haar vaak op mijn school. Ze kan echt goed dansen, en tekenen. Aangezien ik altijd dans,(echt altijd) en tekenen mijn hobby is, voelde ik me al aangetrokken. We betrappen elkaar eigelijk elke keer op oogcontact maar misschien betrapt zij mij... Alleen, mijn nichtje had het dus verteld aan haar en ze geloofde het niet. Toen had mijn nichtje mij haar snap gegeven en ik had dat verwijderd (IK WEET NIET WAAROM). Ik wil contact met haar leggen, maar er zijn 2 problemen: Op basketbal, (we noemen ze even plantje en klokje) zijn plantje en klokje, twee meiden die van mij weten en houden van bemoeien en shippen. Probleem 2: Op school, haar vriendinnen. Die zijn bijna altijd bij haar, dus tja… Mijn nichtje wil trouwens wel plantje en klokje afleiden, maar ik persoonlijk denk dat ik gewoon naar haar toe moet gaan als ze bij de fietsenstalling is ofzo. Ik heb aan mijn nichtje haar snap gevraagd, vandaag en krijg wss morgen antwoord.
Nu weet je wat er aan de hand is. En de vraag: hoe ga ik nu tegen haar praten?? Ik heb geen idee! Ik had wel iets bedacht als: Zit je op dansen? zoja, welke dansschool?