Beantwoord

Hulp nodig!

  • 28 April 2021
  • 3 reacties
  • 147 Bekeken

Badge

Okee, hallo! Ik ben 15 jaar en zit op 3 vmbo-t. Ik weet niet wat er nog meer interessant is dus ja, ik hou het hier op?

 

Maar goed. ik heb dus nu bijna 6 maandjes een relatie met een heel leuk meisje! 

Maar ik vind haar dus echt, maar dan ook ECHT superrrr leukkkk!

Maar kijk, een meisje die bij mij op de basisschool zat tot groep 4 en toen verhuisde en naar een andere school ging, (ik noem haar eventjess Eva en mijn Vriendin heet eventjes Fleur 

Met Eva snap ik dus ook al bijna 2 jaar mee, nu sinds ik een vriendin heb dus minder. Maar ik had gisteren met haar gepraat omdat haar broertje met mij wou gamen, en volgensmij vind ze me leuk, en ik vind haar ook altijd heel aardig en fijn mee om te praten. 

 

Ik weet dus niet wat ik moet doen… 

Ik begin me namelijk ook steeds sneller te '’irriteren?'’ aan mijn vriendin en ik vind het bekken (tongen) met mijn vriendin ook niet echt heel prettig, ik vind haar mond niet heel fris ofz? Geen idee maar bij mijn vorige vriendin had ik dit niet..?? 

 

Het kan ook aan mij liggen, daarom vraag ik om jullie EERLIJKE advies..

 

 

icon

Beste antwoord door Anoniempje521 29 April 2021, 21:53

Bekijk origineel

3 reacties

Badge

Misschien moet je kijken of misschien meer van 'Eva' houd en als dat zo is zou ik kijken of je wel door wilt gaan met je huidige vriendin. Ik wens je heel veel succes!

Reputatie 2
Badge +3

Gwn een beetje uitesten wie je leuker vind enzo

Kijk het aan wie of wat je iets kunt geven en wat je zelf wil 

Reageer