Vraag

hulp met praten met crush

  • 28 February 2024
  • 3 reacties
  • 66 Bekeken

Reputatie 4
Badge +5

Hoi iedereen, ik heb een vraag aan jullie: Kunnen jullie mij misschien tips geven over hoe ik met mijn crush en zijn vrienden kan praten? 

Ik heb een crush op een jongen, hij heeft met mij in de klas gezeten op de basisschool, hij zit op dezelfde school als ik, en hij is wel 2 jaar ouder dan mij. 

Hij gaat altijd op school met zijn vrienden in de pauze ergens rondhangen, altijd als ik hem zie ergens op school, moet ik altijd stom lachen en blozen. Als ik de kans heb, dan ga ik stiekem naar hem kijken, zonder dat hij het ziet, en als hij naar mij kijkt, kijk ik gelijk weg. Ik ben dus heel erg verliefd op hem. 

Nou wil ik graag met hem en zijn vrienden praten, alleen ik heb de moed niet om het te proberen, dan zeg ik tegen mezelf: Ik ga in de pauze het proberen, en toch lukt het dan weer niet.  Ik wil graag indruk op hem en zijn vrienden maken. 

Dus daarom heb ik jullie tips hard nodig.

Ik ga jullie niet forceren op mijn topic te reageren, het helpt mij wel heel erg als er mensen gaan reageren. 

Met de vriendelijke groeten van LachBTS. 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Supper leuk🤩 @LachBTS 

Beetje raar antwoord, maar ja, er is maar 1 optie, en dat is praten. Er is geen andere manier hoe je met hem in contact kan komen.

Maakt hij ook vaak oogcontact met jouw? Want dat kan een positief teken zijn.

Probeer, hoe lastig het ook is, toch nog contact met hem te maken, gewoon simpel gesprek. Het is niet erg als het niet 100 procent vloeiend verloopt.

laat je me weten hoe het gaat!

Groetjes @ItzJustin 

Reputatie 6
Badge +4

heyy

je kan hem iets vragen over school gwn zomaar alsof je het niet specefiek aan hem moest vragen maar aan iedereen had kunnen vragen? je kan ook iets laten vallen voor zijn neus misschien helpt hij je met het op te ruimen. je kan verder natuurlijk ook een briefje aan hem geven of zoiets.

verder is het ook belangrijk om te weten of hij jou ziet zitten. als je met hem praat moet je r op leten of zij pupillen groter worden en of hij misschien ook iets aan je vraagt want  als hij dat doet heeft hij dus interesse in je. (alhoewel we het niet helemaal zeker weten je kan het hem het beste vragen maar dat is wel erg eng natuurlijk..)

veel suc6!!

Liefss F

Reputatie 4
Badge +5

Hoi @ItzJustin , ik heb vandaag geprobeerd met mijn crush en zijn vrienden pauze te houden, alleen ze hadden mij geweigerd helaas. 

Mijn crush zei niks, één van zijn vrienden ging zijn jas voor zijn gezicht doen, en de andere vriend ging rustig tegen mij vertellen dat ze liever niet met mij pauze wilden houden. 

Met de vriendelijke groeten van LachBTS

Reageer