Skip to main content

Hoi, ik ben een meisje van 12 en ik val op het zelfde geslacht. daar gaat t niet zo erg om.

 

Ik was al heel lang verliefd op mijn beste vriendin. En ik toen kwam ik erachter dat ze ook op mij verliefd was! Ik kwam hierachter toen ze bij me was.(zij wist niet dat ik wist dat zij me leuk vond) Maar toen kreeg ik een paniek aanval en heb gezegt van: ik weet dat je me leuk vind, maar ze ging ontkennen, toen moest ik bijna huilen dus ik ging fluisteren anders ga ik huilen, maar ze bleef ontkennen. Toen heb ik gwn gezegd van:"Ik weet dat je me leuk vindt en ik vind jou ook leuk" en toen keek ze me heel verbaasd aan en ze geloofde het maar half, maar toen probeerde ik het nog in te houden maar ik begon huilend te zeggen van nee het is echt waar en toen geloofde ze me wel. Nu zijn we partners. 

 

Weet iemand wrm ik begon te huilen?

is het omdat ik haar zo leuk vond of was ik in shock ofz? pls ik heb uitleg nodig

Ik denk dat je in shock was. Lesbisch zijn is niet makkelijk en als je er dan achterkomt dat je beste vriendin lesbisch is, schrik je natuurlijk wel en beetje. Ik zou van blijdschap gaan huilen, miss komt het huilen gwn van blijdschap. Veel groetjes


Alles wat je heel erg belangrijk vindt, roept veel emoties op. Bij elke emotie kan je gaan huilen


Reageer