Skip to main content

huge crush en de hele klas weet het

• June 21, 2026
  • 0 reacties
  • 9 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hiiii, ik ben een meisje uit 1 vwo. Ik heb dus echt een huge crush op een klasgenoot en de hele klas weet het... Ik zal bij het begin beginnen. Een paar weken geleden kreeg ik een crush op Bob (ik noem hem ff Bob zo heet hij niet echt) alleen ik vond hem echt 1 van de 2 de irritantste jongens uit mn klas en had ondertussen ook nog een vriendje in mijn klas. Ik vond het erg moeilijk om te doen maar ik heb het uiteindelijk uit gemaakt. Mn bestie(ik noem der ff pip) die wist al lang dat ik een crush op Bob had want ik vertrouw haar daarmee.
Ik heb het onderweg naar school aan een andere vriendin verteld(ik noem haar ff nim). Dat ik het aan nim had verteld was de grootste fout in de geschiedenis. Een week na dit alles gingen we op kamp en werd ik door nim met Bob geshipt waar hij bij was. 2 dagen later begon het echt te gebeuren. Kinderen uit de klas die ik nooit sprak vroegen of ik een crush op Bob had, een vriend vroeg en hoe ga je Bob fixen, een ander vroeg wat ik het aantrekkelijkste aan hem vond ik heb maar gezegd dat ik zijn Aldi badslippers het aantrekkelijkste vond er werd zelfs gezegd dat we "gebekt"  (gezoend) hadden (is niet waar) . De laatste avond kwamen er 2 jongens naar onze kamer waaronder Bob dat was afgesproken. We gingen dus gewoon kletsen enzo rond 00.30 kwam er opeens een docent binnen... De laatste dag heb ik het aan Bob verteld nog een grote fout... 15 minuten daarna werd gezegd dat ik verkering had gevraagd en dat hij nee had gezegd. Als we naar nu doorspoelen 3 weken later de status is er niet beter op geworden: hij heeft geen crush op mij maar nim gelooft dat niet, er wordt gezegd dat ik hem moet vragen maar ik weet dat hij nee zou zeggen, nim zegt dat Bob me raar vind maar ik weet niet of dat waar is want ze liegt erg vaak en tenslotte zegt Bobs oudere zus die bij ons op school zit dat ik zijn vriendin ben en heeft dat tegen zijn ouders gezegd. De hele klas weet van mijn crush en ik vermoed dat het door nim komt.

Kan iemand helpen en tips geven plsss

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm anonimiteit.

zie ook forumregel 3: plaats op het forum geen persoonsgegevens (zoals je woonplaats).