Vraag

Hug van mijn crush...

  • 21 December 2020
  • 1 reactie
  • 101 Bekeken

Badge

Hoiii

Ik heb al 1,5 jaar een crush op een boy van 13 (k ben zelf meisje van 13). Hij heeft me al 2x afgewezen en 1x kregen we ook ruzie... dat is nu allemaal opgelost en nu hebben we redelijk goed cc. 

Laatst had k met m'n boy bestie een gesprek over hem en zijn gf. En toen zei hij dus dat ze bijna elke dag knuffelen... en dat maakte me zo jaloers... Ik begon te fascineren over een hug van mijn crush, en k weet uit ervaring dat een hug gwn super chill is. En al helemaal als het is met een persoon die fk veel voor je betekent…

Dus ik heb hem letterlijk uitgelegd wat een hug voor mij zou betekenen en k vroeg dus 'can i have a hug?'. ENNN hij zei 'Why not'!!!!?

Dus ik ga die hug krijgen... MAAR met lockdown enz zie k hem zonder uitzonderingen 4 weken niet. En hij is niet zo'n typ dat graag afspreekt met mensen... Dusss weet iemand hoe k miss kan zorgen dat k hem deze vakantie zie?

Groetjesss

 


1 reactie

Badge

Heyy :) Je zou hem natuurlijk kunnen vragen of hij zin en tijd heeft om met jou gezellig af te spreken en samen een filmpje bij iemand thuis te gaan kijken (of je verzint wat leuks om te doen) het klinkt natuurlijk allemaal heel spannend en eng. Maar zo maak je wel contact met die gene en laat je zien dat je interesse hebt in die gene. Als hij niet zo het zelfde voelt en niet die dingen met jou wil doen, denk ik niet echt dat hij die zelfde interesses heeft zoals jij die ervaart. ik hoop je hier een beetje bij geholpen te hebben :) Groetjes 

Reageer