Houden van iemand die waarschijnlijk niet meer van mij houd

  • 30 October 2022
  • 0 reacties
  • 50 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Ik ben thomas en ben 14 jaar, ik zal effe vanaf het begin beginnen. Er is dus zo'n meisje anna(ook 14)(niet dr echte naam maar voor de duidelijkheid van het verhaal) en die kwam ik dus op een gegeven moment tegen via vrienden. Op dat moment voelde ik eigenlijk na de eerste keer al heel veel voor dr en dat gevoel bleek later ingelijks. We waren net beide uit een heel toxic relatie gekomen, zij die ge ghost was en ik die een vriendin had die op me vreemd ging etc. Al vrij snel kwamen ik en anna in een relatie en we hielden enorm enorm veel van elkaar, op een gegeven moment zoveel dat we dus sex hadden gehad (niet echt slim weet ik) maar goed dat ging voor een tijdje zo door en alles ging goed tot op een gegeven moment zij bleef zitten en dus het jaar daarna enorm veel schoolwerk over moest doen (apart maar goed) In ieder geval toen spraken we elkaar al veel minder en kwamen er uit het niets soms ruzies om echt de meest onzinnige dingen. Op een gegeven moment wat er was gebeurd na zon ruzie (niet per se een heel erge) is dat anna dus een soort van trauma opgewekt kreeg van een vorig vriendje (ik deze benoemen met ook een andere naam genaamd jonas) In ieder geval door een lang verhaal  met jonas wat hij haar had aangedaan heeft zij dus iets ontwikkeld waardoor ze mensen gaat afstoten / weg van haar duwen waar ze om geeft (in dit geval mij) en zichzelf pijn doen om te voorkomen dat ik haar pijn doe. Ze had de ervaring dat een vriendje (jonas) haar eerder pijn wou doen dus dit wou ze vgm onbewust bij mij nu voorkomen door zichzelf maar pijn te doen zodat ik dit niet kon doen (was ik absoluut niet van plan en wou ik niet want ik hou met me hele hart van dr) en vandaar dat ze dus eigenlijk er klaar mee was en zij dat ze op zichzelf en school wou gaan richten, aangezien ik van dr hield en nog steeds van dr houd was het heel erg moeilijk in het begin om te accepteren dat ik eigenlijk dr niet meer mocht spreken van dr omdat zij haarzelf pijn had gedaan (kwam t op neer) maar uiteindelijk wil je natuurlijk ook gw dat als je van iemand houd dat diegene gelukkig is. Dus ik accepteerde het maar en probeer(de) echt me best te doen om afstand te houden. Maar ik merk ook echt gewoon dat ze geen ene reed meer om me geeft, of tenminste zo doet. Denk aan als ik dr eens spreek dat ze dan ok zegt en me gewoon op sommige punten negeert met smoezen. Ik zie ook dat ze zichzelf met school overwerkt en aangezien ze ook nog op een sport zit dit ook erg fout gaat maar ik mag dr niks aan doen. Ze heeft gezegd dat ze het wel zou zeggen als ze iemand anders leuk vond maar nu doet ze er heel vaag over en uiteindelijk komt het erop neer dat ik denk dat ze niet meer van me houd, en ik niet weet wat ik moet doen aangezien ik houd nog wel met me volledige hart van dr en ik loop al echt te bijna te janken als ik haar weer over jongens heel casual zie praten en gw shit waar je als vriendje paranoïde zou van worden (wat ik niet ben maar wel doe alsof wat erg gaar is). Ik ben gw soortvan nog obsessed met haar of gewoon echt in liefde met dr, en zij niet meer denk ik dus ik vroeg me af hoe ik van die gevoelens voor dr af kan komen want anders doe ik mezelf enorm veel pijn en dat wil ik ook niet. Ik weet gw effe niet wat ik moet doen dus wat voor advies dan ook zou heel erg helpen


0 reacties

Geen reactie

Reageer