Houden jullie van een meisje met make-up?

  • 22 May 2023
  • 22 reacties
  • 180 Bekeken

Reputatie 2
Badge +2

Heyy alle jongens hier, hebben jullie liever dat een meisje veel, middelmatig, weinig of geen make-up op heeft? Graag zo veel mogelijk antwoorden!


22 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Ik zie het liefst een meisje zonder make-up 

Reputatie 7
Badge +17

Echt heel veel make-up vind ik niet mooi. Maar ja, ze moet het natuurlijk zelf weten.

Reputatie 7
Badge +6

Ik ben geen jongen maar wel een bi meisje, dus ik hoop dat je het niet erg vindt als ik hier ook een antwoord geef?

Ik vind meiden leuk zonder make up, want dan kan ik de echte versie zien van haar. Met heel veel make up op is ze zichzelf niet vind ik, maar als ze zelf make up op wilt doen is het ook ok maar ik heb liefs meiden zonder make up:)

 

Liefs x Banaantje 

Reputatie 2
Badge +2

Bedankt voor de reacties! Natuurlijk vind ik dat niet erg Banaantje! xx

Reputatie 7
Badge +9

Ik vind make up een hint van onzekerheid, er moet iets bij je lichaam om dat het nog niet mooi genoeg is. Maar een klein beetje kan natuurlijk niet heel veel kwaad. Dus het liefst zo min mogelijk maar het is je eigen gezicht dus ik ben er niet voor het kiezen

Reputatie 3
Badge +1

Hey! Ik ben een 13 -jarig meisje ik hoop dat je het niet erg vindt als ik hier op reageer. Ik heb zelf lichte vitiligo als je niet wat wat dat is : vitiligo is dat je pigment ( huidskleur) weggaat. Hierdoor heb ik allemaal witte vlekken op mijn hoofd. Hierdoor draag ik foundation. Ik vindt het zelf lelijk, daarom verberg ik het. Sorry als jullie er niet om vroegen om mijn verhaal maar ik dacht ik deel het even dan weten jullie waarom ik het draag.

Ik vind make up een hint van onzekerheid, er moet iets bij je lichaam om dat het nog niet mooi genoeg is. Maar een klein beetje kan natuurlijk niet heel veel kwaad. Dus het liefst zo min mogelijk maar het is je eigen gezicht dus ik ben er niet voor het kiezen

Hmmmm ik wil geen nieuwe discussie starten maar ik ben het hier niet mee eens.  Ik draag graag make up.  Niet voor een ander maar voor mezelf.  Omdat ik het mooi vindt.  Ik ben helemaal niet onzeker.  

Reputatie 7
Badge +7

Ik ben zelf een biseksueel meisje of lesbisch? Geen idee haha, maar ik val in ieder geval ook op meisjes.

Ik draag zelf eyeliner, mascara en witte oogpotlood in mijn ooghoeken. Niet super veel en ik vind dat mijn ogen stralender lijken daardoor. Ik ben totaal niet onzeker. Ik vind het wel mooi als meiden wat make-up op hebben. Maar niet te veel.

Hey,

Ik ben ook een meisje, maar toch mijn mening.

Ik vind dat als je make-up op doet je eigenlijk je gezicht verkloot. Ik heb het niet op make-up en vind het gewoon lelijk.  Wees gewoon blij met hoe je ben en verknal je gezicht niet met nep dingen. Make-up mag je van mij op je gezicht smeren (of hoe dan ook), maar ik vind het lelijk en eigenlijk gewoon dom.

Sorry voor de mensen die make-up dragen, maar dit is mijn mening. Doe lekker wat jezelf wilt en trek je niks van anderen aan. 

Ajuus!

Hey,

Ik ben ook een meisje, maar toch mijn mening.

Ik vind dat als je make-up op doet je eigenlijk je gezicht verkloot. Ik heb het niet op make-up en vind het gewoon lelijk.  Wees gewoon blij met hoe je ben en verknal je gezicht niet met nep dingen. Make-up mag je van mij op je gezicht smeren (of hoe dan ook), maar ik vind het lelijk en eigenlijk gewoon dom.

Sorry voor de mensen die make-up dragen, maar dit is mijn mening. Doe lekker wat jezelf wilt en trek je niks van anderen aan. 

Ajuus!

Ik trek me sowieso niks aan van random mensen op het internet.  Een jij mag van mij vinden dat iemand zin gezicht verkloot.  Dom is het natuurlijk niet.  Want er zit geen enkel nadeel aan het het zegt niks over iemands vermogen tot nadenken.  

 

Ik geloof trouwens dat jongens vaak niet eens zien of iemand makeup draagt en ik ken maar weinig meisjes van mijn leeftijd die niks dragen.  Mascara ofzo wordt altijd wel gedragen.  Ik draag zelf een highlighter, blush, en iets van een lipgloss. Geen mascara want daar kreeg ik ontzettend schrale ogen van,  maar nu heb ik  wimperextensions dus nu hoeft dat niet.  

Hey,

Ik ben ook een meisje, maar toch mijn mening.

Ik vind dat als je make-up op doet je eigenlijk je gezicht verkloot. Ik heb het niet op make-up en vind het gewoon lelijk.  Wees gewoon blij met hoe je ben en verknal je gezicht niet met nep dingen. Make-up mag je van mij op je gezicht smeren (of hoe dan ook), maar ik vind het lelijk en eigenlijk gewoon dom.

Sorry voor de mensen die make-up dragen, maar dit is mijn mening. Doe lekker wat jezelf wilt en trek je niks van anderen aan. 

Ajuus!

Ik trek me sowieso niks aan van random mensen op het internet.  Een jij mag van mij vinden dat iemand zin gezicht verkloot.  Dom is het natuurlijk niet.  Want er zit geen enkel nadeel aan het het zegt niks over iemands vermogen tot nadenken.  

 

Ik geloof trouwens dat jongens vaak niet eens zien of iemand makeup draagt en ik ken maar weinig meisjes van mijn leeftijd die niks dragen.  Mascara ofzo wordt altijd wel gedragen.  Ik draag zelf een highlighter, blush, en iets van een lipgloss. Geen mascara want daar kreeg ik ontzettend schrale ogen van,  maar nu heb ik  wimperextensions dus nu hoeft dat niet.  

Ik heb ook niet gezegd dat het dom is, maar dat ik het dom vind. Wel fijn dat je je niks van random personen op het internet aantrekt. Dit wordt weer mijn mening en dus zeg ik niet dat het zo is (Dan weet je het alvast).

Als het aan mij ligt zit er wel degelijk een nadeel aan, want het kost tijd om op je gezicht te smeren. Of het iets zegt over het vermogen tot nadenken? Ik denk zo van als ik make-up ga smeren verlies ik kostbare tijd, want een dag heeft maar 24 uur. Als je het gaat doen wanneer de klok een uur achteruit gezet wordt is het zekers niet dom, want dan heb je toch een uur extra. Dus ik vind dat het wel dom is. Wat is mascara eigenlijk?

Maar iedereen beslist toch zelf waar hij of zij zijn tijd aan besteed? Ik vind dat leuk een ik vind het absoluut niet dom om je tijd te besteden aan iets wat je leuk vindt. 

Maar iedereen beslist toch zelf waar hij of zij zijn tijd aan besteed? Ik vind dat leuk een ik vind het absoluut niet dom om je tijd te besteden aan iets wat je leuk vindt. 

Jazeker, iedereen beslist dat zelf.  Er werd om een mening gevraagd en dit is mijn mening. 

En ik ga in discussie over je mening.  En dat mag ook op een forum ;)

En ik ga in discussie over je mening.  En dat mag ook op een forum ;)

O, maar ik heb er ook niks op tegen. Dacht je dat soms?  Als ik er op tegen was zat ik nu niet met jou in 2 verschillende discussies gemengd. Toevallig hou ik juist van discussies.

Nou ik vind je een beetje vijandig overkomen.  Dat is niet wat ik hier gewend ben eigenijk.  Maar dat kan ook liggen aan het feit dat bij alles wat geschreven is, nonverbale communicatie mist. Dus misschien pak ik het anders op dan de manier waarop jij het bedoelt. 

Nou ik vind je een beetje vijandig overkomen.  Dat is niet wat ik hier gewend ben eigenijk.  Maar dat kan ook liggen aan het feit dat bij alles wat geschreven is, nonverbale communicatie mist. Dus misschien pak ik het anders op dan de manier waarop jij het bedoelt. 

Sorry dat je me vijandig vindt overkomen, dat is zekers niet mijn bedoeling. Maar in een discussie ga je tegen elkaar standpunten in, toch? Dat gebeurt bij mij soms botter dan bedoeld is. Dus het spijt me. Ik heb niks tegen je.

Nou ik vind je een beetje vijandig overkomen.  Dat is niet wat ik hier gewend ben eigenijk.  Maar dat kan ook liggen aan het feit dat bij alles wat geschreven is, nonverbale communicatie mist. Dus misschien pak ik het anders op dan de manier waarop jij het bedoelt. 

Sorry dat je me vijandig vindt overkomen, dat is zekers niet mijn bedoeling. Maar in een discussie ga je tegen elkaar standpunten in, toch? Dat gebeurt bij mij soms botter dan bedoeld is. Dus het spijt me. Ik heb niks tegen je.

Geen probleem  hoor dan snappen we elkaar

Reputatie 7
Badge +9

Hey,

Ik ben ook een meisje, maar toch mijn mening.

Ik vind dat als je make-up op doet je eigenlijk je gezicht verkloot. Ik heb het niet op make-up en vind het gewoon lelijk.  Wees gewoon blij met hoe je ben en verknal je gezicht niet met nep dingen. Make-up mag je van mij op je gezicht smeren (of hoe dan ook), maar ik vind het lelijk en eigenlijk gewoon dom.

Sorry voor de mensen die make-up dragen, maar dit is mijn mening. Doe lekker wat jezelf wilt en trek je niks van anderen aan. 

Ajuus!

Ik trek me sowieso niks aan van random mensen op het internet.  Een jij mag van mij vinden dat iemand zin gezicht verkloot.  Dom is het natuurlijk niet.  Want er zit geen enkel nadeel aan het het zegt niks over iemands vermogen tot nadenken.  

 

Ik geloof trouwens dat jongens vaak niet eens zien of iemand makeup draagt en ik ken maar weinig meisjes van mijn leeftijd die niks dragen.  Mascara ofzo wordt altijd wel gedragen.  Ik draag zelf een highlighter, blush, en iets van een lipgloss. Geen mascara want daar kreeg ik ontzettend schrale ogen van,  maar nu heb ik  wimperextensions dus nu hoeft dat niet.  

Klopt zeker, heb je die interviews gezien waarvan ze eerst vragen "vind je vrouwen met make up of zonder make up mooier" ze zeiden allemaal zonder.

 

Toen. Lieten ze allemaal fotos zien van vrouwen met en zonder make up. Ze zeiden dat ze allemaal geen make up op hadden terwijl er letterlijk een vrouw was die het naast haar hoofd vast hield🤦‍♂️

 

Echt lachen joh😂

Hey,

Ik ben ook een meisje, maar toch mijn mening.

Ik vind dat als je make-up op doet je eigenlijk je gezicht verkloot. Ik heb het niet op make-up en vind het gewoon lelijk.  Wees gewoon blij met hoe je ben en verknal je gezicht niet met nep dingen. Make-up mag je van mij op je gezicht smeren (of hoe dan ook), maar ik vind het lelijk en eigenlijk gewoon dom.

Sorry voor de mensen die make-up dragen, maar dit is mijn mening. Doe lekker wat jezelf wilt en trek je niks van anderen aan. 

Ajuus!

Ik trek me sowieso niks aan van random mensen op het internet.  Een jij mag van mij vinden dat iemand zin gezicht verkloot.  Dom is het natuurlijk niet.  Want er zit geen enkel nadeel aan het het zegt niks over iemands vermogen tot nadenken.  

 

Ik geloof trouwens dat jongens vaak niet eens zien of iemand makeup draagt en ik ken maar weinig meisjes van mijn leeftijd die niks dragen.  Mascara ofzo wordt altijd wel gedragen.  Ik draag zelf een highlighter, blush, en iets van een lipgloss. Geen mascara want daar kreeg ik ontzettend schrale ogen van,  maar nu heb ik  wimperextensions dus nu hoeft dat niet.  

Klopt zeker, heb je die interviews gezien waarvan ze eerst vragen "vind je vrouwen met make up of zonder make up mooier" ze zeiden allemaal zonder.

 

Toen. Lieten ze allemaal fotos zien van vrouwen met en zonder make up. Ze zeiden dat ze allemaal geen make up op hadden terwijl er letterlijk een vrouw was die het naast haar hoofd vast hield🤦‍♂️

 

Echt lachen joh😂

Ik ben ook ooit een tiktok gezien dat ze dat ook vroegen aan mannen.  Mannen zeiden allemaal geen make up is mooier, toen moesten ze foto's beoordelen en beoordeelden ze de vrouwen met make up veel hoger dan degene  zonder.  Degene die ik echt mega opgemaakt vond noemden de mannen naturel. Hahaha zo grappig.  Ik probeer mijn make up altijd natuurlijk te doen zodat het lijkt of ik niks draag maar ik draag dan wel. 

Reputatie 7
Badge +12

Ik ben een Bi meisje dus ik geef ook antwoord.

Het liefst zonder make-up, want dan zie je diegene echt, maar af en toe voor speciale gelegenheden ofzo, als iemand jarig is of als mensen 50 jaar getrouwd zijn ofzo is het hartstikke leuk. Maar vooral niet te veel.

-OnlyMe

Badge

Ik vind met Make up mooier maar soms overdrijven mensen ook dan vindt ik het echt lelijk

Reageer