Vraag

hopeloos verliefd

  • 5 October 2021
  • 4 reacties
  • 128 Bekeken

Badge

Ik ben een meisje van 14, bijna 15. De laatste tijd zag ik op school echt een ontzettend knappe en aantrekkelijke jongen lopen. Ik ken hem niet persoonlijk en hij mij ook niet. Ik weet dus in principe niks van hem, maar ik wil hem absoluut beter leren kennen en uiteindelijk natuurlijk zijn vriendinnetje worden. Ik heb bijna elke nacht intieme dromen over ons samen waar ik een heel gelukkig gevoel bij krijg. Ik heb geen idee hoe ik een beetje contact met hem krijg? Ik ken btw ook niemand in zijn omgeving. Pls drop wat tips.


4 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Is hij wel van je leeftijd zo ja stap gewoon op hem af tijdens een pauze

Reputatie 1
Badge +1

Misschien kun je erachter komen wat z’n snap is. Of gewoon op hem afstappen in de pauze. Je kunt ook vrienden worden met zijn vrienden en hem zo leren kennen ofz.

Badge

Phoe ik weet precies waar je het over hebt. Weet er zelf ook weinig raad mee maar ik denk idd gewoon een beetje in zijn buurt komen en misschien heb je wel vrienden die hem of vrienden van hem kennen. Ik zou als je hem durft aan te kijken daarmee beginnen.

Reputatie 3
Badge +1

hoi, 

sorry dat ik zo laat een reactie geef, maar ik ken dat gevoel heel erg!

Ik ben zelf ook verliefd en ik durf ook niet op hem af! Ik zou als ik jou was aan zijn nummer proberen te komen, bijvoorbeeld uit groepsappen of van vriendinnen/vrienden die zijn nummer hebben. En als je dat hebt kun je hem misschien zeggen: jij zit toch in klas ….? of: Hey, jij heet toch (naam)? 

Je kan dan vast wel iets bedenken. Ik weet dat het super eng is, maar zometeen heeft hij al een vriendinnetje en is je kans weg. dus grijp je kans!!! 

groetjes, en hou me op de hoogte!     ;)

ps: probeer erachter te komen of hij al een vriendinnetje heeft anders word het heel ongemakkelijk.

ik hoop dat dit je helpt en dat het lukt!

Reageer