HOPELOOS verliefd

  • 8 February 2021
  • 16 reacties
  • 165 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

Heeyy allemaal,

Ik ben verliefd op een jongen met een vriendin. Hij is super knap, was hij dat maar niet,

Ik heb hier al een topic over gemaakt maar de verliefdheid is alleen maar erger geworden. Ik huil heel vaak om hem en op zijn insta zie ik heel veel foto’s voorbij komen met zijn vriendin. Ik kan gewoon niet meer, zo voelt het. Ik weet niet meer wat ik moet doen en ik huil nu voor de 4e keer.  Ik droom over hem en denk alleen maar aan hem. ik moest dit gewoon even kwijt en deel please ervaringen.

en hoe gaat verliefdheid over??

Liefs


16 reacties

Heyy

Probeer zo weinig mogelijk confrontatie te hebben zou ik zeggen. Verwijder hem van je insta, dan wordt je ook niet geconfronteerd met het beeld van hem en z’n vriendin. Misschien als je hem minder ziet gaat het over ofzo. Je kunt het maar proberen. Voor de rest, probeer zoveel mogelijk op te trekken met vrienden, op die manier heb je weinig vrije tijd, of wordt je zelfs op iemand anders verliefd. Succes!

Badge

heyy,

 

ik hoop niet voor je dat hij ook op je school zit. maar ik zou hem proberen zo veel mogelijk te vermijden. ook een goede tip is om het misschien aan een vriendin ofzo te vertellen. uit ervaring kan ik zeggen dat dat echt helpt!

 

liefs

Reputatie 5
Badge +5

hoii, tja je kan er niks aan doen op wie je verliefd word… je moet het helaas achter je laten… hij is echter al ingenomen en je kan er helaas niks aan doe… sterkte

Reputatie 3
Badge +2

heeey bedankt voor jullie reacties, @Anybody hij zit op mijn school ik zie hem dus elke dag want hij zit ook in mijn klas en ik zit in zijn vriendengroep dus ja

Reputatie 3
Badge +3

Ik denk dat het vanzelf wel overgaat

 

De groeten

Badge

Die lief uit de weg ruimen en als hij ervan aangedaan is kan jij hem opvangen. 

 

Reputatie 3
Badge +2

@KoenV234 Hoe dan??

Badge

Is zij een goede vrindin op wie hij is. 

Badge

@Elzaaatje , echt vervelend dat hij op je school zit. probeer gewoon zo min mogelijk tijd met hem door de brengen maar wel goede vrienden te blijven en doe leuke dingen met je vriendinnen!

 

xx

Reputatie 3
Badge +2

@Marlin8910 ik zit op school in een soort musical groep en vorig jaar deed zij daar ook aan mee dus ik ken haar en zij mij. Ze is wel aardig

Reputatie 3
Badge +4

@Marlin8910 ik zit op school in een soort musical groep en vorig jaar deed zij daar ook aan mee dus ik ken haar en zij mij. Ze is wel aardig

Meschien moet jij gewoon wat meer closure zij dat werkt vaak, ( dit is ook uit mijn eigen ervaring).

Ik hoop dat je er wat aan hebt en nog sterkten. Een dikke knuffel. 

Reputatie 3
Badge +2

@Minotourus Wat bedoel je met closure ben niet zo goed in engels haha

Reputatie 3
Badge +4

Je moet wat meer stoute zoun minder van hem aantrekken, wat hij gelijk de meeste mannen van de 18-30jaar doen die gaan ook met een vrouw in bet en dumpen die dan zonder emoties. 

ik herken het heel erg, ik ga nu heel erg met een jongen om, we hebben zelfs gevingert en afgetrokken samen maar we hebben geen relatie omdat hij een andere meid leuk vind. ik blijf het gewoon proberen, mischien kn je gewoon proberen vrienden met hem te worden, veel snappen enzo en veel bellen, en dan mischien komt het er ooit van en krijgt hij ook gevoelens voor jou.

Reputatie 3
Badge +2

@anomeijse00101 thanks, maar als mensen zeggen snappen waar praat je dan over?

Reputatie 3
Badge +4

@anomeijse00101 thanks, maar als mensen zeggen snappen waar praat je dan over?

Geen idee snappen heeft bijna 80 betekenissen 

Een dief snappen, je huiswerk snapen…

Maar in deze situatie weet ik het ook niet.

Ik ben ook van België namelijk. 

Reageer