Skip to main content

Hoi, voordat ik jullie mijn probleem ga vertellen heb ik een paar mensen andere naampjes gegeven en hieronder ga ik uitleggen wie ze zijn zodat jullie alles beter begrijpen:

Appel= mijn crush

Banaan= crush van mijn vriendin

Mango & Sinaasappel= 2 vriendinnen van mij. Mijn vriendin, Mango, en Sinaasappel zitten altijd samen met Banaan en mijn crush. 

Peer= een goede vriendin van mij, maar houd niet zo veel van met jongens omgaan. Daarom is het vaak minder leuk met haar, vergeleken met Sinaasappel en Mango. 

Aardbei= een vriendin van mij die ook een crush heeft op mijn crush. 

Mijn crush vind mij niet leuk, en ik wil over hem heen komen. 

Dit is mijn probleem:

Als ik over appel heen wil komen moet ik minder aan hem denken wat al super lastig is, terwijl ik hem ook nog elke dag zie. Vervolgens kan ik ook niet meer met hem en zijn vrienden omgaan wat altijd gezellig is. Daardoor kan mijn vriendin ook niet meer bij Banaan zitten en kunnen we minder vaak met Mango en Sinaasappel zitten wat ook altijd super gezellig is. Natuurlijk willen hun dan wel weten waarom wij niet met hun willen zitten, dat word sowieso ook weer gedoe. Vervolgens moeten we dan bij Peer zitten, dat gewoon wat minder exciting is. En anders moeten we bij de andere meiden zitten, waar ik niet zo close mee ben. Waar Aardbei trouwens ook bij zit en door haar voel ik me ook onzeker omdat zij mijn crush ook leuk vind. En als ik bij haar ben denk ik automatisch weer aan mijn crush, wat mij weer bij het begin brengt. 

Het klinkt allemaal best ingewikkeld, I know, maar ik hoop echt dat jullie het begrijpen en mij kunnen helpen. Ik kan namelijk niks op dit moment en ik ben heel gefrustreerd daardoor. 

Hey! Deze situatie is echtt real, ik maak dit ook soort van mee. Dit gaat heel stom klinken maar, get over it! Als je appel en zijn vrienden gewoon als vrienden benaderd, en niet als potential lovers, dan kan je ook weer bij hen en mango en sinaasappel gaan zitten. Wat je ook kan doen is miss peer en aardbei en die andere meiden iets meer bij sinaasappel en mango te betrekken. Maar ja, ik weet natuurlijk niet helemaal hoe dit zit bij jouw vrienden. En bij aardbei: als je over appel heen probeert te komen, moet je je juist niet onzeker voelen omdat iemand anders hem leuk vindt. Als jij hem niet leuk vindt, kan het zijn dat anderen appel wel leuk vinden. En dat is dan maar zo, gewoon niet te veel aan denken!

Hoop dat dit helpt!


Omgg heeeell erg bedankt!! Ik heb hier echt veel aan, ik zal mn best doen! ❤️❤️


Hey,

Als je weer denkt aan Appel, en dat niet wilt, kan je met andere dingen bezig zijn. Dat helpt mij ook, afleiding. En als je vertrouwde dingen tegen vrienden (misschien Mango en Sinaasappel) kunt zeggen, kan je je situatie vertellen. Die zouden vast helpen op een manier!

Groet, 3costaboy


Hey,

Beste @Zoetje , ik wens je hier veel succes mee! Ik kan zelf niet goed tips geven, maar ik wens je alle sterkte. 

En @monkeygirl08, dit is gewoon een serieuze vraag, ik vind dat je best wel onaardig doet. Dit kan eigenlijk gewoon niet!

 


Ik zal het gewoon laten, hoe het uitpakt zie je later wel. Voor de rest probeer je crush uit je hoofd te zetten en hem (denk ik?) Gewoon als vriend te gaan zien.

Groetjes mij

@Anoniemxv 


Reageer