Beantwoord

Hopeloos

  • 24 September 2018
  • 8 reacties
  • 377 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Oke je ziet het al aan de tietel het is bijna hopeloos ik ben sinds kort verliefd op een jongen in mijn klas ( ben zelf een meisje) maar gied als eerste is hij kleiner en dan niet 5 cm nee echt een hele kop en maar hij is daar door juist echt vet schattig eigenlijk wil ik dat hij mij vraagt want ik ga hem niet vragen we hebben echt super veel gemeen (hopelijk ziet hij dat ook) maar hij nu weet ik niet of hij ook echt op mij is ik werk wel samen met hem bij 1 vak dat heb ik 2x in de week dan zie ik hem en dan hebben we exht goeden gesprekken maar buiten dat vak spreek ik hem nooit hoe zorg ik er voor dat hij mij ziet staan zonder dat ik exht ineens random met hem moet gaan praten
icon

Beste antwoord door Anonymous 23 November 2018, 22:22

Bekijk origineel

8 reacties

Nouja, het zou natuurlijk wel aan te raden zijn om.zelf de eerste stap te nemen...
Echter kun je hem ook een berichtje sturen, bijvoorbeeld over schoolzaken, en vanuit daar verder werken.
Oke ik werk samen met hem bij een vak maar daar hebben we ook een groeps app over met nog een andere jongen dus als ik hem dan app komt dat raar over
Ik betwijfel het, maar het is een risico dat je zult moeten lopen.
Hey ik wauw nog even laten weten hoe het nu gaat we zijn ondertussen heel wat weken verder ik vindt hem nog steeds leuk helaas hebben we nog niks maar ondertussen zitten we samen in 1 vrienden groep ik app redelijk vaak met hem en ik weet dat hij mij vertouwt ook bellen we wel eens samen het is nu alleen zo ik moet altijd het gepsprek beginnen dus op sociol media krijg ik soms het idee dat hij me niet leuk vindt maar als hij mij dan in vertrouwen neemt of soms op school dan heb ik wel eens het idee dat hij me wel leuk vindt helppp wat moet ik nu doen
Ik snap dat het eng is maar ik raad toch aan het zelf te vraagen (ik wacht ook telang en toen was t te laat)

Als hij een kop kleiner is maakt niet uit (weet niet hou oud je bent) maar ik denk dat hij nogwel groeit jonges hun groeispurt is laater dan bij meiden namelijk. (meestal)

Suc6❤️
Ik ben 14 hij 13 en hij wordt ni meer zoveel groter hij moet zijn groei spurt nog krijgen maar hij heeft een broer van 15 en die scheelt nog steeds een halve kop met mij (die broer lijkt echt heel erg op hem) zijn ouders zijn wel lang maar zijn broer/zussen zijn allemaal klein behalve zijn oudste zus die is ong 17 en net iets groter dan ik ik baal wel echt van dat lengte verschil maar het houdt me ni echt tegen
Kijk wat is de reden dat ik hem ni vraag: hij heeft ooit verteld dat als hij iemand leuk vindt dat hij diegene dan meteen zou vragen (kan natuurlijk dattie stoer doet en nog nooit verliefd is geweest) en hij heeft ook ooit in een gesprek duidelijk gemkt dat hij er een hekel aan heeft als jezo iets via app vraagt dus dan moet ik het in het echt doen en da wik ik echt ni
Help pleasss

Reageer