Vraag

homo of bi??

  • 13 December 2020
  • 4 reacties
  • 109 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Hoi,

ik wil graag annoniem blijven, maar k heb een probleem.

ik zit nu in de brugklas en maak veel mee. ik denk dus dat ik een jongen uit mijn klas leuk vind. Hij is echt heel knap, lief, stoer enz. maar ik ben bang dat als ik uit de kast kom, dat mensen mij niet meer gaan accepteren. Ik weet niet wat ik moet doen! HELP PLEASE! ik wil graag weten of ik echt homo ben of dat het maar een verbeelding is.

 geef me raad in de rea's 


4 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Heyy!!

Wat leuk dat je een crush hebt zeg! Dat het een jongen is maakt het nog spannender! >////<

Ik denk dat je het rustig aan moet doen, Dat je niet meteen op hem af moet springen, want dan word het raar. Probeer hem te vragen hoe hij denkt over lgbtq+ 

zeg zoiets van, een vriend van mij is gay, wat vind je hier van? zou jij ooit met een jongen daten? Wat vind jij van jongens? Hou het nog wel wat afstandelijk en niet te veel over jezelf. 

Als je wilt weten wat jou sexuality is, kun je misschien eens kijken wat alle termen in de lgbtq+ betekenen en welke het beste bij jou past, geloof me, er zijn er nogal wat XD, er zit echt wel iets bij waar jij je fijn bij voelt. 

Wees vooral niet te bang voor andere mensen en zijn reactie, Als hij echt niet van de lgbtq+ houd, laat hem dan met rust, er zijn genoeg andere leuke jongens en meiden! Je bent nog jong, expirimenteer! probeer alles uit en kijk wat het beste bij jou past!

 

Shingo <3

Je kan het natuurlijk nog niet zeker weten maar je moet doen wat voor jouw als het beste voelt. Als je het oke vind om het aan niemand of alleen je ouders te vertellen dan zou je dat prima kunnen vertellen. Je kan natuurlijk ook nog niet echt zeler weten wat je sexuality is. En het is natuurlijk ook helemaal niet erg!

ik zit ook te twijfelen over mij seksualiteit . ik zit ook in de brugklas. iedereen zegt dat ik het tijd moet geven en dat je het op die leeftijd nog niet hoeft te weten geef je zelf tijd om je te leren kennen

denk niet dat iets heel snel moet. maar je kan bijvoorbeeld met hem afspreken  als ‘vrienden’ en kijken of je echt op hem bent? en voordat je uit de kast komt check of het veilig is supporten je ouders het? en trek je niks aan wat de anderen vinden! ik hoop dat dit helpt

xx spiegelei

Reputatie 2
Badge +1

bedankt voor de lieve reacties <3

Reageer