Vraag

Homo maar toch alleen interesse in hetero's

  • 26 April 2020
  • 1 reactie
  • 277 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heey mensen, 

Ik zit de laatste twee jaar met een probleem. Ik ben twee jaar gelden uit de kast gekomen voor mijn vrienden en ouders, eigenlijk kwam dit compleet onverwacht, aangezien niemand het zag aankomen. Ik weet dat vele mensen zeggen dat je niet aan iemand ziet of diegene gay is of hetero, en inderdaad ik stem hiermee in, maar het is ook niet compleet te ontkennen dat je niet een klein beetje kan zien wat iemand zijn seksuele voorkeur is.

Ik zal niet ontkennen dat ik vaak genoeg geprobeerd heb een relatie op te bouwen met een jongen, maar al mijn pogingen zijn helaas niet geslaagd. Het heeft mij behoorlijk aan het denken gezet hoe dit kwam en dat bracht mij in een dilemma, want het zit zo ik val dus op heteroseksuele jongens. 

Ongetwijfeld zal iedereen de vraag nu stellen, waarom dan! nou dat zit als volgt in elkaar. Ik ben erachter gekomen dat homoseksuele jongens rond mijn leeftijd een bepaalde mindset hebben in de zin dat als er een knappere jongen rondloopt je eigenlijk al bang moet zijn dat je relatie tot zijn einde loopt. het zit namelijk zo het is niet heel erg moeilijk om seks met een jongen te hebben aangezien er een Gay-app bestaat genaamd grindr welke het mogelijk maakt met een paar zinnen een leuke jongen in je bed te versieren. 

 

Dit gezegd hebbende heb ik totaal niets tegen jongen die dit doen, maar heb ik er iets tegen in de zin dat het op deze manier tamelijk lastig is een degelijke relatie met een jongen te doen starten laat staan bouwen. 

 

mijn tweede punt waarom ik het soms moeilijk vind om gay te zijn is, omdat ik tamelijk bang ben om in een relatie hand in hand op straat te lopen, laat staan de jongen van mijn leven te durven zoenen. ik weet dat er mensen zijn welke geen grote fan zijn van zoenende mensen op straat, maar so what hetero mensen hebben deze mogelijkheid ook dus waarom homos niet. het antwoord hierop is omdat ik denk dat mensen anno 2020 homos wel accepteren, maar niet geconfronteerd willen worden met homos in de zin welke zoenen of hand in hand lopen op straat.

 

ik zelf kan bijvoorbeeld niet tegen jongens die homo zijn en dat aan iedereen moeten showen ofcoure ik was ook blij dat ik uit de kast was en was er ook tamelijk trots op dat ik homo ben maar waarom eigenlijk als je geboren bent als homo waarom zou je er dan trots op zijn aangezien het heel normaal is en je homo bent vanaf je geboorte. het lopmaken, het lopen op hakken en rara pakjes aandoen is niet aan mij besteed ik ben een jongen en dat wil ik graag blijven ongeacht ik homo ben of niet. 

 

mijn probleem is dus dat ik val op hetero jongens en dat ik wat problemen ondervind ik de homowereld en hoor graag jullie mening wees ook kritisch als je het totaal niet met mij eens bent.

 

groetjes namens mij


1 reactie

Reputatie 1
Badge +1

Hi @Dutchgayboy ,

Wat irritant eigelijk dat je op hetero jongens valt. Ik weet niet hoe oud je bent maar er zijn ook relatie apps niet alleen apps voor seks. Maar als daar geen fan van bent snap ik dat. Ik weet niet hoe ik je verder kan helpen met het vallen op mensen. Dat gebeurd en is soms vervelend maar dat is moeilijk weg te krijgen. Probeer er anders als je iemand leert kennen er meteen achter te komen of diegene ook op jongens valt. Zo ja een kans zo nee probeer in je hoofd een teken te maken van nee dat is hem niet verder gaan. Misschien kan dat gaan helpen.

verder

Homo zijn is het leven. Hetzelfde als hetero en bi zijn. Allemaal normaal. Je hoeft er niet trots op te zijn want je valt op wie je valt. Maar je mag wel trots zijn dat je in deze gemeenschap die echt hard kan zijn tegen homoseksuele uit de kast te komen en het vertellen. Je bent niet bang geweest en heb het te lang voor je gehouden. Maar het is doodnormaal. Mensen vallen op mensen. 

 

Ik hoop dat je hier iets aan hebt gehad!

Liefs

Reageer