Vraag

homo en verliefd op een hetero jongen

  • 24 December 2021
  • 4 reacties
  • 270 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hey allemaal. Ik ben homo en heb van de week een hele leuke jongen ontmoet tijdens het schaatsen. Ik snap een beetje met hem, maar hij is dus hetero. Ik heb nu een beetje een mental breakdown ofz. Weet iemand misschien hoe ik over hem heen moet komen. Ik heb van de week toen ik dronken was ook al tegen heb gezegd dat ik hem knap vond, maar de dag erna voelde ik me er kut over omdat hij dus hetero is. Dus heb ik sorry gezegd voor als hij zich oncomfortabel voelde, maar hij zij dat hij niet oncomfortabel was. Help alsjeblieft


4 reacties

Reputatie 6
Badge +5

Hoi!

Het kan gebeuren dat je verliefd op iemand wordt die niet verliefd op jou is. Het is heel normaal om verliefd te worden en jij kan daar dan ook absoluut niks aan veranderen. Het is heel sad, maar je kan er toch niks aan veranderen. In dit geval zal het dan bij een fantasie blijven, maar ik ben ervan overtuigd dat je op een dag een andere lieve jongen tegenkomt, ik weet het zeker! sterkte!

xxx Cody

Heeyy ik kan me helemaal in je mee leven ik val zelf ook op jongens heb 4 jongens op snap die ik leuk vind. Heb niet verteld dat ik op jongens val maar door vele gesprekken inmiddels wel erachter dat ze alle 4 niet op jongens vallen en dat, dat dus niets word. Ik hoop voor je dat je snel iemand mee contact krijgt die wel op jongens val. Geef niet op zou ik zeggen 

Reputatie 1
Badge

Update: ik heb hem verteld dat ik hem leuk vind, maar we blijven gewoon vrienden.

Reputatie 5
Badge +2

Update: ik heb hem verteld dat ik hem leuk vind, maar we blijven gewoon vrienden.

Dapper dat je het hebt verteld. Fijn dat jullie vrienden kunnen blijven :)

Reageer