Vraag

Hoezo krijg ik geen relatie?

  • 17 March 2024
  • 2 reacties
  • 53 Bekeken

Badge

Hey ik ben een jongen van 16, ik heb nog maar 1x een relatie gehad en die was redelijk long distance. Ik ben in de tussentijd nu 2x gefriendzoned en snap niet wrm ik geen vriendin kan vinden. Er zijn nml meerdere meiden die zeggen van ‘ooh je bent zo'n knappe jongen’ en ‘ik zou niet weten wrm je geen gf hebt’. Maar dan is het uiteindlijk altijd daarna van ‘ooh je bent m'n type niet’ of iets in die richting. Zijn er mensen die mij tips kunnen geven buiten ‘blijf jezelf’ en ‘wacht gwn af, het komt wel’? 

 

Grt mezelf😁


2 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Jongenuit2007 

Het is ook lastig, je kan misschien wel een hele knappe jongen zijn, maar ja.. dan moet jij nou net iemand zijn type zijn. Het is ook best ingewikkeld.

Probeer om gewoon je sociale kring te vergroten zodat je nieuwe meisjes kan tegenkomen, kijk of je dan iemand op het oog ziet. Ja, dit is al veel vertelt, maar geduld is het belangrijkste.

Het komt vast goed

Groetjes ItzJustin

het is volkomen normaal je af te vragen waarom je nog geen relatie hebt, vooral op je 16e. Relaties en aantrekkingskracht ontwikkelen zich op verschillende momenten voor iedereen. Het kan helpen je focus te verleggen naar je eigen interesses en activiteiten waar je van geniet; dit kan je helpen meer zelfvertrouwen op te bouwen en tegelijkertijd nieuwe mensen te ontmoeten.

Verbeteren van je communicatievaardigheden kan ook waardevol zijn, aangezien dit kan helpen bij het vormen van diepere verbindingen. Onthoud dat geduld belangrijk is; de juiste persoon komt vaak langs wanneer je het het minst verwacht. Blijf positief en onthoud dat je waarde niet bepaald wordt door je relatiestatus.

Reactie is door De Kindertelefoon aangepast.

Reageer