Vraag

hoe zorg ik sr voor dat mijn vriendje me leuk blijft vinden

  • 5 January 2021
  • 8 reacties
  • 150 Bekeken

Badge

Mijn vriendje gamed heel veel en is veel met vrienden… steeds meer 

en ik zeg vaak dat ik meer aandacht wil omdat hij me best een hele dag niet zou kunnen appen ofz en ik wil meer contact…. hoe zorg ik er voor dat ik interssant blijf  (we hebben 5 maanden)


8 reacties

“Als hij echt van jou houdt zou die tijd maken voor je”.  

De belangrijkste zin die ik ooit heb geleerd. Er is altijd wel een gaatje vrij om jou te kunnen appen/snappen/bellen etc. Ook al is het maar 3 minuten of iets korter. 

Hallo daar peperkoekman hier,

zoals Aggashaiy al zegt is er "altijd'’ wel een gaatje vrij dat hij niet gamet of andere dingen aan het doen is, als hij echt van je houdt maakt die tijd voor jou vrij! Ik vind dit erg jammer om te lezen van je vriendje, misschien kan je hem hierover informeren (als je dat durft en wilt, het is een vrije keuze). Dit kan via appen/bellen etc. En als hij dan gewoon door blijft gaan, zal ik (hoef dus niet) iemand anders zoeken. Ik (als een jongen) zal meteen meer aandacht geven aan diegene wanneer die het zegt. En laten we eerlijk zijn, we zijn nog allemaal jong, dit is niet je enige kans op een vriendje in je leven. Nu wil ik ook niet je liefdesrelatie verpesten (daar is dit forum niet voor), dus daarom is dit nogmaals een vrije keuze. Dus app hem gewoon of bel hem ff en zeg dat je meer aandacht wilt/meer met hem wilt praten.

Vaarwel,

peperkoekman

Reputatie 3
Badge +2

Heeejj, ik zou gewoon vaak vragen om af te spreken als een jongen verliefd is vind hij dat altijd leuk!!]

Liefs x

Als een jongen je leuk vindt, zal hij altijd wel tijd voor je hebben, en anders maakt hij wel wat tijd. Daarnaast zijn vrienden en tijd voor jezelf natuurlijk ook belangrijk, je kan niet 24/7 maar tijd voor elkaar hebben. Als het goed is hoef je nooit te zorgen dat je vriendje je leuk blijft vinden, je is hier het sleutelwoord: als het goed is vind hij jou leuk, dan hoef je dus niet 120% je best te doen om maar een beetje aandacht te krijgen. Het beste is om gewoon open en eerlijk te zijn over dat je twijfelt of je nog wel leuk genoeg bent en of hij je nog wel leuk vindt. Het is belangrijk om het hier over te hebben, aangezien jij en ieder ander die dit leest iemand verdiend die net zo veel moeite doet en de ander net zo leuk vindt als jij. Het moet van twee kanten komen. Anders werkt het gewoon niet. 

Reputatie 1
Badge

ik ben zelf jongen, jongens gamen gewoon veel en zijn veel met vrienden, dat betekent niet dat hij je niet meer interessant vind. maar vraag niet meer om aandacht, ik heb er zelf echt een hekel aan als meisjes opdringerig zijn, maar dat is niet omdat ik mijn vriendin haat!

Heej!

Ik zou er niet mee bezig zijn, ik begrijp heel goed dat je meer aandacht wilt van je vriendje! Ik had precies hetzelfde probleem met mijn relatie van bijna 5 maanden, ik ging meer met vrienden afspreken en gewoon erop uitgaan, nu begrijp ik dat het met corona niet echt een mogelijkheid is maar ik bedoel bijvoorbeeld naar het bos of zo! Hij zal zien dat je plezier maakt zonder hem en hij zou jou heel snel gaan missen, als hij jou dan weer appt reageer je nog niet direct, wacht wat langer, hij zou zien dat jij het ook druk hebt, nu reageert hij een dag niet omdat hij weet dat jij toch altijd beschikbaar voor hem bent en daarom is het niet erg om een keer niet voor hem beschikbaar te zijn. Hij moet weer moeite voor jou doen en dan zal je snel genoeg weer de volle aandacht krijgen. Jongens willen altijd blijven jagen, als hij jou al heeft wordt het voor hem saai dus wees weer een prooi voor hem en wees interessant door dus met je vrienden erop uit te gaan!

Ik hoop dat je hier wat aan hebt <3

Veel liefs Saar23

Reputatie 1
Badge

Hi!

Jij verdient veel beter als je vriendje de hele dag zit te gamen! Ik snap dat je hem niet graag wil laten gaan maar je zou ook aan hem kunnen vragen wat hij ervan zou vinden als iemand waarvan je houdt jou geen aandacht geeft. Misschien als je zelf ook veel met vrienden en/of vriendinnen gaat afspreken gaat hij je missen en wil hij je meer aandacht geven. Zo niet? dan is het echt tijd om voor jezelf te kiezen. Zoek dan alsjeblieft een vriendje die juist het liefst dag en nacht bij je zou willen zijn.

XX

Reputatie 2
Badge

Gw uit maken als ie liever gamed dan tonkt

Reageer