Hoi, ik ben een jongen van 14 en lees altijd van die verhalen van mensen met spannende of erotische verhalen rondom het zwemmen, dit lijkt mij leuk en ik ben benieuwd hoe ik er voor zorgen dat dit gebeurt bij mij. Hebben jullie tips?
Hoi, ik ben een jongen van 14 en lees altijd van die verhalen van mensen met spannende of erotische verhalen rondom het zwemmen, dit lijkt mij leuk en ik ben benieuwd hoe ik er voor zorgen dat dit gebeurt bij mij. Hebben jullie tips?
Hoi
Bedoel je op het forum?
Ik durf te zeggen dat 9/10 verhalen over zwembaden en zo vaak gewoon fantasie is en gewoon verzonnen om een beetje te “geilen” om het zo te zeggen.
Alleen als je met je klas of vriendengroep of zo gaat zwemmen kunnen dat soort dingen nog wel voorkomen.
Groetjes ItzJustin
Uh daar is geen manier voor?
In je andere topic ben je een meisje, hoe werkt dit?
Hoi! Naja ten eerste zoek een meid die er beetje goed uit ziet. Dan kan je paar opmerkingen maken (zorg wel dat niemand dit ziet en dat ze het natuurlijk leuk vind). Als dit goed gaat kan je altijd nog verder gaan. (ik heb het wel een keer meegemaakt. We waren op vakantie en toen gingen we naar het zwembad. Hier waren ook een groepje Nederlandse jongens. Ze gingen helemaal met mij praten en we hadden het heel gezellig. Zo zijn ze ook verder gegaan met aanrakingen en ik vond het ook niet erg. Zo is mijn eerste vakantieliefde ontstaan
onnodige quotes verwijderd
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.