Hoe zorg ik ervoor dat ik de stap durf te zetten

  • 7 April 2018
  • 1 reactie
  • 88 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi iedereen, ik ben sinds het begin van dit schooljaar verliefd op een meisje uit mijn klas. Ik heb hier al wel eerder topics over geschreven en toen kreeg ik vaak de tip: Ga meer met haar om. Dat heb ik nu gedaan. Ik en m'n vriend zitten voor haar en haar vriendin. Tijdens de les zitten we vaak met z'n vieren te klooien. Op andere plekken waar ik dit verhaal vertel hoor ik vaak: ' Vraag haar nou, ook al wijst ze je af , je hebt het nog steeds geprobeerd. ' Het probleem is dat ik geen flauw idee heb wat ik moet doen als ze me afwijst.

JelmerHelper

1 reactie

Hi JelmerHelper,

ik probeer ook altijd meer, met in mijn geval die leuke jongen, om te gaan. Niet alleen op school, ook buiten school.

Op school is voor in het begin vaak het gemakkelijkste, maar als we het gezellig hebben, dan vraag ik ze vaak mee naar huis om ff te chillen. Ik ga meestal dan nog niet zeggen dat ik verliefd op hem ben, maar probeer wel een beetje dichter bij hem te komen. Bv. een keertje een beetje stoeien, zodat we wat meer lichamelijk contact hebben, zonder dat het awkward wordt.

Ik weet of je dat ook kunt doen met meisjes, daar heb ik geen verstand van. Maar ik denk dat je wel een beetje een grappig bedoeld duwtje of zo kunt geven en dan doet ze dat misschien ook wel bij jou. Of je vraagt of ze een snoepje of chocolade wilt hebben en dan zeg je "doe je mond maar open dan geef ik je een snoepje, jij mag kiezen en dan geef ik hem". En dan houd je het snoepje voor haar mond en dan trek je het weer een stukje weg voordat ze heeft kunnen happen.

Dus op een grappige stoeierige manier. Je moet haar altijd laten winnen natuurlijk en het moet niet een vechtpartij worden, maar dat snap je wel. Alleen een beetje plagen. Misschien komt ze dan wel met haar lippen tegen je vingers als ze het snoepje pakt met haar mond. Als je daarna vraagt of ze jou ook een snoepje wilt geven, gaat ze jou vast ook wel terug plagen en het eerst niet geven. Speel het spelletje mee en probeer haar lippen ook per ongeluk expres, maar wel zo dat het niet echt opvalt, aan te raken met je lippen.

Als het gezellig gaat, kun je misschien wel een beetje merken of ze het en jou leuk vind. Ik zou niet gelijk veel verder gaan de eerste keren. Probeer het leuk en spannend te houden. Ga niet te snel, want misschien denk ze dan gelijk dat je meer wilt. Beter ga je dan eerst weer iets anders doen, bv. gamen of drinken pakken en kletsen.

Nodig haar vaker uit of geef haar in de pauze op school ook eens snoepje dat ze uit je hand moet pakken met haar mond.
Als ze dat steeds leuk vindt kun je haar misschien ook wel een keertje verkering vragen of iig vragen of ze jou leuk vindt.

Als ze dan zegt dat ze geen verkering wilt met jou, dan kun je zeggen "oh jammer, ik vind je wel leuk, maar als je nu niet wilt ga ik je toch wel snoepjes blijven geven in de pauze. Afgesproken?"

Zoiets. Ik weet het ook niet precies.

Ik klooi meestal ook maar wat aan en soms lukt het en soms niet. Als het mislukt probeer ik de sfeer wel gezellig te houden, hoewel ik dan soms wel teleurgesteld en een beetje verdrietig ben.

Samen selfies maken vind ik ook altijd wel leuk. Dan allebei een raar gezicht trekken en jullie hoofden dicht bij elkaar en dan foto's maken. Heb je sws een paar foto's van je crush. Als het leuk gaat kun je doen alsof zij het snoepje is en jij haar gaat opeten. Dan laat je har de selfie maken en pak jij heel voorzichtig haar hoofd beet met 2 handen, eentje onder haar kin en eentje op haar achterhoofd en dan doe je net of je haar gaat happen (maar niet te dicht bij met je hoofd, anders vind ze je misschien te ver gaan in het begin. Houd het grappig. Niet steeds haar aanraken, maar af en toe.

Ik hoop dat dit zo bij meisjes werkt. Ik doe probeer en doe het zo met jongens en vaak vinden ze dat wel leuk.

Oh ja, als zij tijdens het plagen met het snoepje jou wilt gaan kussen en jij wilt dat ook, dan kun je natuurlijk wel iets verder gaan en haar een kusje terug geven. Laat haar bepalen hoever ze wilt gaan.

Succes alvast :)

Groetjes,
M&M's

Reageer