Skip to main content

hoi, ik ben een meisje van 15 en ik heb bijna 1,5 jaar een vriendje. Maar een paar weken geleden begon ik een andere jongen leuk tevinden (J).Hij Is een vriend van ons tweeen. Maar ik begon wat voor het tevoelen. Iedere keer als ik met hem ging bellen moest ik om niks lachen en staarde ik best veel naar hem. ook heb ik veel foto’s van hem in mijn telefoon staan. En Hij is ook 2 keer gekomen om te chillen en toen hebben we zo veel gelachen en gepraat. Maar Later toen we aan het bellen waren waren we doen durfen of de waarheid aan het spelen. Toen ik iets verkeerds zei kwam hij er achter dat ik hem leuk vond. Omdat ik heel rood werd en zo.  die avond en de volgende dag was ik er echt misselijk over dat hij het nu wist want ik wil hem echt niet kwijt door zo iets stoms. En ik wist ook niet hoe ik er mee om moest gaan. Donderdags kwam hij er achter en vrijdags smiddags had hij geappt dat het beter was dat we een tijdje geen contact konden hebben. Ik was er echt kapot van. Maar ik wist dat het beter was ff geen contact meer te hebben. Dus hebben we het weekend niet geappt. Ondertussen had het ook al met mijn vriendje over gehad. Die vond het eigelijk niet erg omdat ik tegen hem zij dat ik hem (J) leuk vind als vriend ipv. Leuk leuk. Ik hoopte dat er niks veranderde nu hij (J) het wist. Maar ik heb het gevoel dat ik hem kwijt raak omdat hij mijn berichten nu negeerd en dat deed hij eerst niet. Daar naast wil hij ook niet bellen. Of belt hij mij spontaan op.  Ik heb het gevoel dat het nu echt heel anders is maar dat wil ik echt niet want ik heb het zo gezellig met hem gehad.iedere keer als ik aan die keren dank dat hij hier was dan krijg ik tranen in mijn ogen. Hij zegt dat het goed tussen ons is maar dat voelt niet zo. Wat kan ik hier tegen doen? Of heb je tips of zo hoe ik hier beter mee om kan gaan want ik zit momenteel echt niet lekker in mijn vel hier door en huil hier door veel. En hoe kan ik er voor zorgen dat ik hem niet kwijt raak? Of heb jij het zelfde gehad? 
ps: ik heb een verleden met J want ik heb vroeger met hem kinderverkering gehad toen was ik 8 of zo.

Hey @anoniemjee_xx ,

dit heeft denk ik tijd en vertrouwen nodig.

Ik denk wel dat het beter is dat je hier met je vriendje er eerlijk over hebt. Ik denk daarom ook dat J anders tegen je doet want zoals ik eruit opmaakte is hij met jullie beide bevriend ( jou en je vriend ). 

Ik denk dat het beter is om het hierover met je vriend te hebben stel je J leuk vind, want anders komt het eens wel uit. Ik weet alleen niet goed hoe je vriend hierop kan reageren omdat je geen goede beschrijving van hem hebt gegeven. Wel lijkt het me dat hij het niet bepaald leuk zou vinden. Geen een vriend zou dat denk ik leuk vinden, wel ben je dan eerlijk en kan dat misschien ook gewaardeerd worden. 

Misschien vindt je dit wel een heel domme opmerking van me en dat kan ik me ook wel voorstellen haha.. 

Ik vind alleen wel dat als je niet echt een gevoel hebt voor je ( nu ) vriend, je het beste gewoon het uit kunt maken. Want dan verdoe je je tijd. 

Niet om het een of ander, maar door de reactie van J is hij een beetje jaloers, misschien is hij ook wel verliefd of heeft hij wel gevoelens voor je? Alleen durft dat niet toe te geven… Hierover moet je gewoon praten met hem. 

Ik hoop dat ik je hiermee wat heb kunnen helpen ;)

Heb je nog vragen of wil je nog iets kwijt? Dan kun je me terug feedbacken via @   

Liefss, JustHelping. 

Reageer