Skip to main content
Vraag

hoe zorg ik dat mijn crush mij leuk vind?

• November 2, 2025
  • 3 reacties
  • 83 Bekeken

Forum|alt.badge.img+4

Oké ik vind een jongen leuk uit mijn klas en hij is super knap en schattig maar ik denk niet dat hij mij leuk vind maar heeft iemand tips om te zorgen dat hij mij wat meer ziet staan ???

3 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • November 6, 2025

Hi mop,

Helaas heb ik geen tips voor je, enkel dat ik helemaal met je mee leef. Ik kan heel cliché zeggen dat je gewoon jezelf moet blijven maar ja dat brengt je ook niet veel verder hahaha.

Je kan zorgen dat je miss vaker te zien ben, hoe vaker je iemand ziet des te meer kans je heb dat je deze persoon leuk vind. Maar idk k ben denk niet helemaal de juiste persoon om tips te geven aangezien mijn crush mij ook niet ziet staan. 

Niet om je moed te ontnemen, maar als je op een gegeven moment kun concluderen dat hij jou niet leuk vindt, moet je dit ook accepteren en door gaan. Er zijn genoeg andere jongens die jou wel leuk zullen vinden

Kusjessss,

Betty boopp

• November 24, 2025

hey,

je kan misschien zorgen dat je een beetje vrienden word door bijv. een gesprek te starten en dan leer je hem vanzelf wel beter kennen en dan als jullie vrienden zijn wordt het voor jou ook gemakkelijker en ziet hij je zeker staan.

liefs deanoniem

Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • November 25, 2025

Hoi ja dat is lastig. Ik weet er van! Misschien heeft hij een hobby waar je in zijn buurt staande een keer over kunt beginnen? Dan zal hij het vast horen en er op in gaan. Ik begrijp je hoor, zit ook met hetzelfde. De enige keer dat ik zijn volle aandacht had was toen hij bij de juf moest komen voor straf en ik aan het lachen ging. Hij liep langs mij, hij blozen. Het leek gemeen maar ik bedoelde dat niet zo. Hij keek wel steeds naar mij. Ik heb daarna geen echte poging meer gedaan dat had ik misschien wel moeten doen. Kortom als hij naar je kijkt en hij bloost dan is dat waarschijnlijk een goed teken. Groetjes Tjempie xxx