hoe zie je als een jongen op je verliefd is?

  • 26 February 2012
  • 18 reacties
  • 2565 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
heey
met deze vraag zit ik al een tijdje hoe zie je als een jongen op je verliefd is http://forum.kindertelefoon.nl/images/smilies/redface.png?
Xme

18 reacties

Heum, bij elke jongen is het anders denk ik.
meestal kun je het zien als hij meer met je om wil gaan en vaak naar je staart
http://www.girlscene.nl/lifestyle/leven_en_liefde/2012/februari/lees_zijn_body_language
Hey,

Volgens mij moet je vooral kijken of die jongen je anders behandelt dan andere meiden.. Als hij veel naar je kijkt of bloost als je hem aankijkt zijn dat volgens mij gunstige tekenen, maar ook als hij snel wegkijkt kan dat positief zijn. Het verschilt volgens mij heel erg veel per jongen, maar je kunt denk ik het best zijn gedrag tegenover jouw vergelijken met dat tegen andere meiden, of je kunt het natuurlijk gewoon vragen!

Ik hoop dat je hier iets aan hebt,

xxxNobody
Ik ben ook verliefd en liefste zou ik dag en nacht bj hem willen zijn alleen hij weet het niet en me vriendinnen vinde hem een sukkel wat moet ik doen HELP
dankje allemaal &#x;
Elke jongen is anders.. het ligt er vaak aan of een jongen zelfverzekerd is of niet..
Als hij je leuk vind kijkt hij vaak naar je, maar als je naar hem kijkt draait hij zijn hoofd snel weg.. hij probeert je aandacht te trekkken en vraagt aan je vrienden informatie over je,
Hoop dat je er wat aan hebt
xx
Ik ben zelf een jongen.

Ik ga dan vaak naar het meisje kijken en proberen oogcontact te maken en als ze in de buurt probeer ik een gesprek te beginnen.
Ik ben dan ook best verlegen tegenover het meisje, veel jongens worden bij het meisje waar ze verliefd op zijn erg verlegen terwijl ze normaal veel praten.
En ze tonen interesse in je.
Ik bloos altijd
Ben zelf een jongen en zou oogcontact willen maken ik persoonlijk raak door een meisje helemaal afgeleid en ik moet er gewoon de hele tijd naar staren (vandaar 4 buizen op school)
Heay,

Ik ben een jongen van 12 en ik heb al een vriendin van 15 maar dat doet er niet toe...

Nog voordat zij me vroeg was ik al verlieft op haar, (2 jaar geleden) zij was 14 en ik 10. En ik keek altijd naar haar als ik haar zag en soms praatte we wel eens met elkaar toen en ik blooste toen heel erg, maar zij vondt t wel schattig zei ze... Dus je ziet t meestal als ze blozen enzo en als ze naar je kijkwn,en als jij dan kijkt dat ze dan snel weg draaien (deed ik ook) dus.... Ik hoop dat ik je genoeg info heb gegeven.

Groetzzz Sexy dude (Tim)
als ik bij de meid kom waar ik verliefd op ben, begin ik automatisch te lachen gewoon al een paar meter voor dat je bij haar bent

Hoiii, ik struggle met hetzelfde probleem. Ik heb dit van een website en als je dit uit kan vinden is het handig (ik ben namelijk hele goede vrienden met mn crush😊):

-Als je met hem praat en hij vind je aantrekkelijk ofz, dan worden zijn pupillen wat groter

-Als je met hem praat en hij likt zn lippen,dan doet hij dat zonder dat hij erover nadenkt en dat is een goed teken! Dat betekent dat hij je wil zoenen

-Hij geeft je complimentjess😏 

En als je btw mijn verhaal nog wil horen:

We zijn hele goede vrienden en die eerste 2 tips heb ik nog niet uitgezocht maar die derde is sowieso waar. Ik zit nu in de eerste op de middelbare school en hij maakt wel eens gewoon onschuldig een grapje over seks ofz😂 en dan ga ik lachen. En dan zegt hij dat hij het zo leuk aan mij vind dat ik niet gelijk IEEUUWWW GATVER ga zeggen, zoals de mensen uit zijn oude klas😊 Ik snap je gestruggle, suc6! En ps: Je kan altijd nog een test of zo opzoeken✌

Hallo Phileisme :)

Ok, dit topic is 5 jaar oud.

-TheMightySlayer <3

Ja, en dus The Mighty Slayer??

Als je een beetje engels kunt, kun je wel naar psych2go gaan op youtube. Dan typ je in wat je wil weten bijv. Signs a shy, anxious, depressed, extroverted guy likes you. Heel handig al deze videos!!

Hallo Phileime :)

Dat het dus niet veel nut heeft om op een topic te reageren waarvan de account van degene die dit topic heeft aangemaakt niet meer bestaat. Ook zorgt dit er nu voor dat dit oude topic in de lijst met actieve topics verschijnt, terwijl het niet meer zo actief is.

-TheMightySlayer <3

Badge

Ik ben ook verliefd en liefste zou ik dag en nacht bj hem willen zijn alleen hij weet het niet en me vriendinnen vinde hem een sukkel wat moet ik doen HELP

   heyyyy

je moet vooral doen wat jij wil en als jij op die persoon verliefd bent dan is dat zo en dan gaan jou vriendinnen jou geluk niet in de weg staan 

Reageer