Hoe zet ik hem uit mijn hoofd??

  • 12 August 2023
  • 0 reacties
  • 18 Bekeken

Reputatie 3
Badge

Hii, ik heb een crush op een jongen, maar ik wil hem graag uit mijn hoofd zetten, omdat ik hem waarschijnlijk nooit meer ga spreken.

Ik heb al sinds het begin van vorig schooljaar een crush op een jongen uit mijn eco klas. We moesten gelijk een opdracht samen doen om de klas beter te leren kennen. We hadden het erg gezellig en lachten veel met elkaar. Daarna hebben we weinig gepraat, omdat ik erg verlegen ben en hij vrienden werd met een vriendengroep (jongens en meisjes) uit mijn mentorklas die ik niet mag. Met een van die meisjes werd hij heel hecht (ik was erg jaloers), maar ik denk niet dat zij een relatie hebben/hebben gehad. Ik kwam hem ook elke keer tegen op de hockeyclub waar wij beide hockeyen. Op donderdag hadden we tegelijkertijd training. Aan het einde van het schooljaar hadden we een project samen (met twee ander jongens). Toen hadden we het heel gezellig en roddelde we veel over andere groepjes. Hij gaf me mixed signals. Mijn vriendinnen kwamen erachter dat ik hem leuk vind en gingen een beetje kloten (hoort bij onze vriendengroep). Vgm had een van de andere jongens uit mn groepje ook door dat ik hem leuk vond. 

Volgend jaar gaat hij een niveau hoger doen en kom ik niet meer bij hem in de klas. Wel blijft hij op mijn school en hockeyclub, dus ik zie hem nog wel, maar ik ga waarschijnlijk niet meer met hem praten.

Kunnen jullie me helpen met hem uit mn hoofd zetten? Of misschien juist de eerste stap zetten? Zeg maar wat jullie een goed idee lijkt. Ik kan ook nog meer over ons vertellen, zodat jullie een beter beeld krijgen. Maar ik wou jullie niet belasten met een heel lang verhaal (misschien is dit zelfs al te lang)

Alvast bedankt xx


0 reacties

Geen reactie

Reageer