Skip to main content

Ik zit dus al twee jaar met een meisje in de klas waar ik veel mee om ga en ik vind haar dus leuk en veel verkering vragen maar ik ben bang dat ze nee zegt en dat ze dan geen vrienden meer wil zijn. Wat moet ik doen?

hey ik ben zelf een meisje en ik vind het persoonlijk het leukst als je gewoon naar me toe zou komen en zou zeggen ik vind je leuk. dat zou ik dus leuk vinden. ze zou het wel begrijpen. ik neem aan dat als je al twee jaar lang vrienden met haar bent dat je echt een leuke jongen bent. gewoon dus doen het komt vast wel goed


Hiii! 

Als jullie echte vrienden zijn zou niet zo erg zijn voor haar. Paar maanden geleden werd mijn beste vriend verliefd op me. Ik vond hem niet leuk, maar ik bleef wel vrienden met hem. Ik vond wel een eer dat hij verliefd op mij was:) Maar ik was zelf niet op hem...

Waarom zou je haar geen verkering vragen;)?Nee heb je en ja kan je krijgen toch? Laat het weten hoe het is gegaan:)

Liefs x Banaantje <3 

Trouwens @ikweethetnietmeer2009 Mohammed is geen god hahah. Volgens mij is Allah de god en Mohammed is de profeet:) Maar ik ben wel mee eens met je handtekening;)


Reageer