Vraag

Hoe word je wel “mooi”?

  • 5 May 2024
  • 5 reacties
  • 92 Bekeken

Reputatie 7
Badge +4

Hi

 

beetje rare topic miss en miss stel ik me aan maar de vrienden van mijn vriendje noemen mij steeds lelijk en ik vind dat echt heel kut

 

Ik heb dat tegen hem gezegd alleen hij wilt er niks van zeggen omdat het dan erger wordt zegt hij, maar ik voel me gewoon dagelijks kut terwijl ik al onzeker was en ben bang zijn vrienden tegen te komen omdat ik me schaam

 

ik was al heel onzeker van mezelf maar nu nog erger en ik wil dus weten hoe ik “mooi” kan zijn zodat ik me niet meer hoef te schamen voor dat ik er zo uit zie want no matter wat k doe hebben ze er iets over te zeggen en het maakt me echt moe 

 

ik heb er over nagedacht om hierover de relatie te beëindigen omdat hij niet voor me opkomt en ik me er heel slecht over voel alleen ik houd wel van hem

 

help pls xx


5 reacties

Reputatie 7

Volgens mij kan je er niet beter uitzien als dan wat je 'probeert'. Die tips online zijn meestal vreselijk (geldt voor welk gender dat ze dat ook geven), sommige tips kunnen helpen, maar dan moet je veel video's afspeuren.

 

Maar ik denk ook dat die vrienden van jouw vriendje gewoon hem willen irriteren, en dat het 'bij-effect' is dat je het zo oppakt, ik zou het zelf ook hebben gedaan, daar niet van hoor. Ik zou me ook kapot irriteren aan zulke gasten.

Ja, je kan het negeren, maar dat doe je (denk ik?) al wel denk ik? Misschien niet meer bij die 'vrienden' zitten met je vriendje, of zitten ze jou de hele dag achterna? Als dat ze is ze sowieso online blokkeren. 

En je vriendje kan misschien wel zeggen tegen ze dat ze moeten kappen, omdat hij het irritant vindt (anders gaan ze misschien nog wel verder, is mijn redenatie dan). 

 

Ik zal de relatie niet stopzetten door een stel 'vrienden' (in hoeverre ze dat zijn dan) van jouw vriendje die jou dan indirect irriteren. 

 

VragenVragen

Reputatie 7
Badge +4

Hii @VragenVragen 

 

het probleem is dus dat ik en mijn vriendje nooit bij hun zitten in de pauzes maar gewoon als k bijv bij m’n vriend ben en ze mij in een foto ook maar m’n arm ofzo zien gelijk al beginnen met mij uit te schelden (k heb zelf nog nooit tegen ze gesproken dus het is ook gewoon puur om mij te kwetsen op m’n uiterlijk denk k dan) 

 

mn vriend wil er niks van zeggen heeft hij al meerdere keren tegen mij verteld

 

k hoop gewoon dat m’n vriendje niet beïnvloed wordt door z’n vrienden

 

Xx

Reputatie 4
Badge +1

@Hello1 we zijn het zeker niet over alles met elkaar eens, maar met dit soort dingen heb ik het wel een beetje met je te doen ik vind dit  echt zo kinderachtig van die zogenaamde vrienden van je vriend.

 

Echte maatjes horen er voor elkaar te zijn en niet lopen stoken en eikelen over de vriend of vriendin van een maatje.

 

Wat betreft je vriend eujm ja het klinkt heel bot en hard, maar wat een slappe zak met slappe excuses.... Als hij echt gek op je is dan komt hij voor jou op en beseft hij dat dit soort maatjes geen echte vrienden zijn.

 

Tot zo ver mijn mening, wat ik nog wel kwijt wil.... Geloof in je zelf, kies voor jezelf en cijfer jezelf niet weg

 

Heel veel sterkte iig van mij xx

Reputatie 7
Badge +14

Hey!  Als ik je vriendje was en ze zeiden dat, konden ze op z'n minst wegwezen en nooit meer terug! Of ik ze daar nou mee verlies of niet, jammer dan want dat zijn geen vrienden. En als ze er mee door gingen weet ik niet wat ik zou doen maar ik zou wel zorgen dat het ophoud iig. Wat voor 'vrienden’ zeggen dit sowieso eigenlijk van het meisje van 1 van je vrienden? Wat totaal respectloos! Ik zou ze meteen de rug toe draaien en voor jou kiezen. Ik heb in mn korte leventje wel geleerd wat goede en nare mensen zijn en wie ik kies. En dat het beter is om een klein clubje heel goede bff’s te hebben dan een grote groep neppers. En dat het jammer maar helaas is als ze dan niet meer met je omgaan. Voor hun 10 anderen.  Misschien moet je je afvragen of hij wel een goede vriend voor je is als hij zo reageert, sorry dat is hard maar toch 😊Jij verdient stukken beter dan dit!!

Liefs Tover xxx

Reputatie 7
Badge +4

@Kelster  ja persoonlijk vind ik ook wel dat het kinderachtig is

 

Als een vriendin aan mij zou vragen om ergens mee te stoppen zou ik dat gewoon doen

 

maar ja ik wil hem ook niet gaan forceren om het op te gaan nemen voor mij; want hij doet t duidelijk niet uit zichzelf wat ik wel zou verwachten ig

 

volgend jaar zijn die vrienden van school af gelukkig dan voel ik me wel wat beter hoop ik 

 

xx

Reageer