Skip to main content

hoe word ik vrienden met m’n crush?

• September 3, 2025
  • 1 reactie
  • 28 Bekeken

Katjatja
Forum|alt.badge.img+4

Oké, er zitten een meisje in m’n klas (ik ben zelf ook een meisje) En ze is echt heel mooi en ik heb wel een kleine  crush op haar. Ik wil haar echt graag beter leren kennen. Ik heb vandaag geprobeerd al een beetje met haar te praten en steeds als ik haar zie zeg ik hoi en dan zegt ze ook gewoon terug en dan lacht ze ook. Ik wil eigenlijk gewoon eerst vrienden met haar worden. Dus, hoe kan ik met haar een gesprek beginnen zonder dat ik raar overkom. Ik denk trouwens dat ze ook wel op meisjes valt. Ze is volgens mij best verlegen, dus het lijkt me wel handig als ik het gesprek begin, want zij heeft ook al vrienden, dus dan zou ze niet zomaar vrienden met mij gaan worden. Kan je het aan iemand zien of die lesbisch is? En hoe zie je dat dan? Want ik wil wel dat ze een beetje kan zien dat ik op meisjes val. Volgens mij zie ik nogal hetero uit. Wat kan ik allemaal aan haar vragen? Ik ken haar trouwens pas een dag. 

liefs Katja ❤️

1 reactie

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • September 3, 2025

Ik herken je, ik ben ook een meisje die een crush heeft op een meisje! Ik zou gewoon jezelf zijn. Vraag haar wat ze leuk vind, leer haar beter kennen :)

xx liefs Wolf 🐺