Vraag

hoe weet je of je vriend van je houdt

  • 30 July 2023
  • 4 reacties
  • 70 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Hey. Ik heb een vriend ( bf ) maar ik weet niet of hij van me houdt, hij appt me niet uit zichzelf en bellen wilt hij niet maar, als hij bij me is is hij opeens de liefste


4 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Dit klinkt echt als een toxic relatie. Maak het aub uit, als je je er zelf niet goed bij voelt. Maar je twijfelt of hij je wel leuk vind, dus dan is de relatie ergens niet helemaal goed…

Ik zeg niet dat je het perse uit moet maken, maar als hij niet goed voor je is zal ik je dat wel aanraden.

 

Je verdient beter❤️

Badge

Hey. Ik heb een vriend ( bf ) maar ik weet niet of hij van me houdt, hij appt me niet uit zichzelf en bellen wilt hij niet maar, als hij bij me is is hij opeens de liefste

Probeer hem vrageb te stellen waarom hij niet uit zichzelf appt.. probeer het ook beetje los te laten.. misschien vind hij jou niet zo leuk als jij hem

Reputatie 7
Badge +9

Sommige mensen zijn bang voor bellen. Die angst wordt steeds groter. En uit zichzelf appen... tja, ik heb een vriend waar ik naar app en dan reageert ie pas een maand later. Maar wanneer ik bel dan neemt ie gelijk op. Dus dat is gewoon hoe iemand er mee om gaat. En als hij lief is als jullie bij elkaar zijn dan heb ik er geen twijfel aan dat hij nog van jou houdt. Als iemand niet van jou houdt dan proberen die afstand te nemen, zijn minder aardig, zijn niet meer intiem. Etc.

Reputatie 3
Badge

Volgens mij zijn er gewoon heel veel jongens die liever echt met iemand praten dan met diegene te appen. Ze willen je gewoon in het echt zien. Het lijkt me niet echt een toxic relatie. Ga gewoon veel dingen met hem doen in het echt, dan merk je het ook wel, want afspreken wil hij wel toch?

Reageer