Vraag

Hoe weet je of je verliefd bent?

  • 5 January 2024
  • 5 reacties
  • 84 Bekeken

Badge

Hi .

Ik weet dus niet wanneer ik verliefd ben of niet hoe zou ik in Gods naam moeten weten als ik verliefd ben nou bijvoorbeeld er was een leuke jonge op snap ik wist niet of ik hem leuk vond of niet het enige wat ik vond was hem lelijk maar hij was wel lief behulpzaam aardig gewoon een goeie jongen maar ik had wel door dat hij mij leuk vond nou hij had het gezegd ik wist al die tijd nog steeds niet of ik hem wel of niet leuk vond nou ik zij ja later zij hij ik ga he vk vragen maar niet via app ik OMG spannend alleen nog steeds niet afgesproken tot dat ik ging twijfelen en ik hem een berichtje stuurde met sorry ik ben er nog niet klaar voor we bleven wel vrienden en appen ik heb hem eigenlijk gewoon alles vertelt van mijn leven ik vertrouwde hem tot dat hij mij opeens had geblokt ik dacht waarom waarom ik snapte het echt niet ik had veel over hem gedacht enzo weet je maar ik dacht ik moet verder maar nee mijn gedachte dacht van niet ik had allemaal ideeën om zijn snap weer te krijgen maar geen een kon tot deze zomer ik had een idee en het werkte eerst wou hij niet met me praten tot dat hij zij oke het eerste wat ik stuurde was ik mis je weetje wat hij zij HAHAHAH wat grappig ik verwijderde het meteen nou uiteindelijk ging hij wat meer met mij praten en ik met hem we hebben 4 x toen afgesproken maar ik heb al mijn geheimen aan hem vertelt en ben bang dat hij het door lult maar nu zijn we geen vrienden meer 

Maar sorry voor zo een lang verhaal dit moest eruit maar mijn vraag HOE weet ik als ik verliefd ben of niet 


5 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Het is ook lastig als je iemand via snap tegenkomt, daarom doe ik dat sowieso nooit.

Zo krijg je geen gemixte gevoelens.

Ik zou dit achterlaten, en voortaan niet meer via snap een leuke jongen zoeken. Als ik iemand leuk vind wil ik bij die gene zijn, voel ik mij op mijn gemak en vind ik iemand ja gewoon leuk, goede uitleg hè 😁 meestal voel ik het zelf wel

Badge

Oke dankjewel voor de tip 

Reputatie 3
Badge

Dat voel je vanzelf. Nou zul je vast denken: ja makkelijk gezegd, maar hoe herken ik het?

Ik ben 2 keer verliefd geweest. Je weet nog niet hoe het voelt als je nooit verliefd bent geweest, maar je herkent het wel meteen.

Als eerste voelde ik een vreemd gevoel. Ik dacht doen echt: wtf is dit voor gevoel?

Na een paar weken (bij mij, het kan ook langer of minder lang duren) voelde ik het typische vlinders-in-je-buik gevoel: kriebels in je buik als je diegene ziet.

Daarna kon ik alleen maar aan diegene denken, je ziet alle positieve kanten van hem/haar en mist diegene altijd.

En verder ben ik nog zelf niet want ik zit in het midden van verliefdheid 😂

 

In ieder geval, veel succes!

Badge

Dankjewel nu bedenk ik dat ik gewoon op die jonge verliefd was oh wat ben ik dom zeg want nu spreken we elkaar ook niet meer 

 

Reputatie 7
Badge +17

@anoniemechic Verliefd worden overkomt je gewoon, dat is dus zeker niet dom van je.

Reageer