Skip to main content
Vraag

hoe weet je of je iemand leuk vind of dat je denkt dat je iemand leuk vind maar eigenlijk de aandacht leuk vind

• September 11, 2026
  • 0 reacties
  • 5 Bekeken

Forum|alt.badge.img

hoi, ik heb denk ik een crush op iemand uit mijn klas. ik heb van andere mensen gehoord dat zij ook wel eens hebben gehad dat ze dachten dat ze een crush hadden maar eigenlijk gewoon de aandacht leuk vonden die diegene die een crush op jou had gaf en dat toen het een relatie werd ze het niet meer leuk vonden of dar mensen al een tijdje geen relatie hadden en toen wilden ze graag een crush zoda naar school gaan bijv. leuker word maar eigenlijk helemaal geen crush had op diegene maar alleen omdat ze een crush wouden dat ze  dachten dat ze een crush hebben, ik hoop dat jullie snappen wat ik een beetje bodoel.

heeft iemand mischien een iedee hoe ja kan weten of je echt een crush hebt en dat je niet die andere dingen?

vooral hoe je het verschil weet tussen een crush hebben of het graag willen want ik weet bijna zeker dat het een van die is en ik wil niet dat ik bijv. met diegene heb en dat ik er dan achterkom dat ik heb misschien eigenlijk niet leuk vond want ik wil hem niet kwetsen want hij is echt heel aardig en dat vind ik zielig.