hoe weet je of iemand op meisjes valt?

  • 2 January 2022
  • 2 reacties
  • 81 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi hoi! Ik ben 16, ik heb sinds een half jaar een crush op een meisje. Ik noem haar j voor het gemak.

We zitten samen in een vrienden groep . Hier zitten mijn zusje, J's broer en hun 2 neefjes. En 1 vriendin van die neefjes in. 

We zitten in een christelijke vrienden groep. Wij zijn een groep die ons geloof wel opvolgt maar niet meer zo strak als onze ouders. 1 van de dingen die wij niet meer doen is gender echt meerekenen. (Persoonlijk geloof ik niet maar dit heb ik niet vertelt want dan wordt je zegmaar letterlijk buitengesloten) Deze vrienden groep geeft mij een veilig gevoel. Het is de eerste vriendengroep waar ik me thuis mee voel. Dus ik wil dit niet verpesten. 

J heeft een beetje dezelfde stijl als ik, Tom boy achtig. Kwa muziek, hobbies en doelen lijken we ook veel op elkaar. 

Ik was laatst met haar aan het bespreken welke muziek stijl we leuk vonden. Ik vind cavetown leuke muziek. Zei vond dat ook en vroeg of ik ook fan was van Girl in red (lesbische zangeres die vaak over haar liefdes zingt) we vonden de muziek bijde matig. Mischien betekent dat dus ook dat ze op meisjes valt.

J's broer is sinds kort uitgekomen als gay en zijn neef als bi. Hier eerst in onze vriendengroep goed op gereageerd. Maar niet door hun ouders. Dus als ze al op meisjes valt en ook op mij valt. Dan is de kans niet groot dat we samen zouden komen. 

Hoop dat dit allemaal logisch klinkt. Ik heb dyslexie dus ook alvast sorry voor de spellingsfouten

Zou ik een mening van buitenaf kunnen krijgen? 

Alvast super bedankt!! 

Groetjes jess


2 reacties

hmmm het blijft nog altijd lastig. Ik weet niet als jullie beide tiktok hebben maar meestal hebben mensen die lgbtqia+ zijn wel een beetje een zelfde fyp ben ik achtergekomen. Misschien kan je daar een beetje spieken? En als ze wel aan die kant van tiktok zit is er als nog een kans dat ze een ally dus als je het echt zeker wilt weten moet ze het zelf vertellen :)

Dankje voor je reactie!! 

Persoonlijk heb ik geen tiktok. Maar ik weet dat zij het wel heeft. Ik zal kijken of ik kan kijken.

Idd als ik zekerheid wil moet ik het haar vertellen, ik weet niet zeker of ik het ga doen tho omdat zij ook veel paniekaanvallen heeft en omdat ik ook dus bang ben om buitengesloten te worden van mijn vrienden vanwege hun geloof. 

Super bedankt voor de tip!! :D

 

Reageer