Skip to main content

Hallo allemaal!

Ik ben een meisje van 13 en ik ben verliefd op een jongen. Hij weet dat en als we hem vragen of hij ook op mij is, weet hij er elke keer mee weg te komen. Ik heb filmpjes op YouTube gezien waar ze uitleggen hoe je kan zien of een jongen verliefd op je is of niet. Er zijn dan 8 signalen waarvan er 4 kloppen en de andere niet. Help!!!! Weten jullie hoe je ziet of een jongen je leuk vindt?

Greetings Umbrella

Hey, Umbrella nou ik ben er pas achter gekomen dat iemand mij leuk vond door ddw te spelen ik vind hem leuk en hij vind mij leuk, maar ja het gaat nu over jou dus

Ik denk niet dat het helpt met die yt filmpjes 'singalen' enz. Probeer op een ander perspectief naar hem te kijken of misschien heeft hij het aan iemand vertelt wie hij leuk vind misschien heb je daar wat aan 

Ps. Als iemand je leuk vind en jij zegt dat zou de ander het eigelijk gelijk moeten zeggen omdat het natuurlijk fijn is voor bijde, maar het kan ook zo zijn dat hij het juist spannend vind ik vond dat ook!


Hey, Umbrella nou ik ben er pas achter gekomen dat iemand mij leuk vond door ddw te spelen ik vind hem leuk en hij vind mij leuk, maar ja het gaat nu over jou dus

Ik denk niet dat het helpt met die yt filmpjes 'singalen' enz. Probeer op een ander perspectief naar hem te kijken of misschien heeft hij het aan iemand vertelt wie hij leuk vind misschien heb je daar wat aan 

Ps. Als iemand je leuk vind en jij zegt dat zou de ander het eigelijk gelijk moeten zeggen omdat het natuurlijk fijn is voor bijde, maar het kan ook zo zijn dat hij het juist spannend vind ik vond dat ook!

Bedankt! <3


heyyyy @Umbrella ik ben zelf een jongen en als ik iemand leuk vind dan probeer ik meestal veel contact met diegene te krijgen?

 

dus heb je veel contact met die jongen?


heyyyy @Umbrella ik ben zelf een jongen en als ik iemand leuk vind dan probeer ik meestal veel contact met diegene te krijgen?

 

dus heb je veel contact met die jongen?

Er is best veel contact, ja! :)


Reageer